yes ik heb dezelfde. Ik heb a31 ook op deze manier gedaan, de transportbouten zijn er perfect voor.
yes ik heb dezelfde. Ik heb a31 ook op deze manier gedaan, de transportbouten zijn er perfect voor.
De A41 ook echt.. dat is wel echt dapper! ik heb alleen even gevoeld aan hoe ik de 26 kon manouvreren OP de pallet zelf maar dat was een duidelijk NOPE. gaan we niet eens proberen.Mooie werkplaats ben je aan het maken! Ik zit ietsje krapper met vergelijkbare machines, maakt je creatief met de ruimte die je hebt..!
Ik zou zeker oppassen met het gewicht van de a31! Ik heb flink lopen stuntelen om de a41 van de pallet te krijgen, uiteindelijk gelukt met een paar balkjes en een autokrik maar fraai was het niet. In ieder geval met twee personen, mocht iets uit balans raken!
Ik kan niet OVER de steunbalken maar kan er wel een paar dikke bouten doorheen draaien waar ik de takel aan kan hangen.. Het liefst verdeel ik het gewicht over twee balken, ga ik morgen eens bekijken dan maar.zoiets ja, ik had die linten nog over van onze bouw destijds. De mijne lijken langer. 2 meter in het rond is maar 1 meter hoogte. Bij mij zie je hem boven de machine uitkomen. Maar ik kan uit de specs niet wijzer worden daar. Je moet wel echt boven de machine uitkomen met je linten om de haak te bevestigen.
Qua bevestiging zit er een haak aan de takel. Ik heb een ketting rond een balk gegooid en vastgezet. (voordeel van een oude schuur, er ligt nog wel eens iets rond te slingeren)
Thanks. Gaat alleen niet vandaag worden. Toolstation, ondanks dat ze adverteren de volgende dag te leveren mits besteld voor 22:00 doen dat gewoon niet. Dit is nu 3 van 3 bestellingen. Zal -vanaf- donderdag worden zeggen ze nu. Dit is dus de laatste bestelling geweest daar.super! veel succes ermee. Ik heb al veel plezier gehad van die takel.
dank je en ja, dat was ook vrij snel mijn conclusie... de Laguna fusion weegt volgens mij rond de 180K, stond ook op een pallet maar die kreeg ik er vrij eenvoudig vanaf gekanteld. nu dus maar even goed aanpakken.Gefeliciteerd met deze mooie machine. Ik las het gisteren en dacht die til/schuif je er toch zo even af. Stiekum even naar de specs gekeken. 245 kg. Nee dat doe je niet even in je eentje.
Ja die heeft een ander zwaartepunt en kantelt veel makkelijker.dank je en ja, dat was ook vrij snel mijn conclusie... de Laguna fusion weegt volgens mij rond de 180K, stond ook op een pallet maar die kreeg ik er vrij eenvoudig vanaf gekanteld. nu dus maar even goed aanpakken.