Dat heb ik ook gezien ja, in dit geval kom ik geen ruimte te kort en vind ik het makkelijker om zo in het werkblad een t-track te leggen met meetlint erop. helaas is dat wat lastig leverbaar maar voor nu even improviseren als ik meerdere stukken op de exact zelfde lengte wil inkorten. Ik wil zo min mogelijk "dingetjes" bij elkaar moeten zoeken om "even snel" iets te doen.Mooi project zo. Hier een vergelijkbare situatie met het verschil dat er nog 5 fietsen bij moeten.
Mogelijk mosterd na de maaltijd maar ik zie geregeld op Youtube dat de mensen daar het verzinken van hun verstekzaag achterwege laten en deze gewoon op het werkblad zetten in combinatie met een blokje wat de hoogte heeft van het werkvlak van de verstekzaag.
Kost geen ruimte of geld en is superflexibel. Klem je m vast heb je ook gelijk een aanslag.
Als ik naar mezelf kijk gebruik ik de afkortzaag eigenlijk maar beperkt en zou het ook zonde zijn om daar een vaste opstelling voor te kiezen (vanuit het ruimtegebrek, kapex gaat misschien wel maar mijn verstekzaag VREET ruimte.)
Voorbeeldje:
45 graden kun je dan ook altijd zagen
Zeker niet bedoeld als commentaar op de huidige opstelling overigens, ben hartstikke jaloers.
Overigens staan er hier ook twee fietsen en een motor bij maar die rij ik 's avonds pas de garage in.