Een kleine update.
Het zwemplateau is nu verlijmd en de stootlijsten worden gemaakt, nou ja gebogen zelf moet ik dan nog de gaten boren en polijsten maar dat scheelt toch aardig wat in vergelijking met de standaard stootlijsten die je koopt. Er is aardig wat tijd gaan zitten in het bedenken van het dek met name waar het motorluik nu moest komen maar ook daar gaat het nu weer door.
De motor ligt er iets onder geschoven dus het ziet er helaas niet zo mooi uit als je het luik opent.. maar ik heb zo wel 20cm extra voor het interieur wat ook wel fijn is.
Ook was ik er wel weer aan toe om wat zichtwerk te doen dus heb ik de achterkant vast rond gemaakt met de schaaf en beitel.
En dan had ik nog een probleempje op te lossen... ik had namelijk de spiegel in 2d uitgetekend voor ik het maakte. Alleen werkt die 2d niet als je het vlak 30 graden kantelt en 5cm doorschuift... dus de afwerklijst die om de spiegel heen was niet meer 5cm rond de hele spiegel maar verloop van 5cm naar 1cm rand bovenaan. (hoop dat het enigszins duidelijk is al snap ik zelf ook nog niet echt hoe ik het nou goed zou moeten tekenen in vervolg) Dus de frees moest erin maar ja ik kon geen mal op de spiegel schroeven want dit was allemaal zichtwerk dus uiteindelijk een grote plaat gepakt voor de mal en deze met wat klossen en 2 schroeven vastgezet uit het zicht.
meer dan dit kon ik er niet afhalen zonder een rare overgang te creëren helaas. Oh en tijdens het frezen natuurlijk ook nog een rvs schroef meegepakt met een nieuwe spiraalfrees