Geen probleem, ik kan allebei de dagen nog@Rizz:
Lukt dat voor jou ook?
| Data waarop hij/zij kan | | Lunch? | Vertrekplaats | Tal Passagiers |
Forumnaam | 28-09-24 | 12-10-24 | | | |
Marijn | X | | V | Eindhoven | 2 |
The Boktor | X | | V | Utrecht | 2 |
Trigger | X | X | V | Emmen | 3 |
SjoerdvR | X | | | | |
SjoerdvR +1 | X | | | | |
Rinus | | X | V | | |
Gasoline | X | X | V | | |
Jaap | X | X | | | |
Willempie | | | V | | |
Koos | | X | V | | |
Wim Kluck | | X | V | Gaanderen | 3 |
Klusrob | | X | V | Geldrop | 3 |
de Haan | | X | V | Emst | 1 |
ErnstKuhne | | | | | |
Fraké | X | X | V | | |
Rizz | X | X | V | | |
Jefmen | | X | V | | |
Henk H | X | X | V | Nootdorp | 3 |
XL500SZ | | | | Groningen | 3 |
Hansth | X | | V | Ferwert | 3 |
Tjeenk | | X | | R’Dam / Epe | 3 |
Ruben Houtklusser | | X | V | ZW Drenthe | |
Sunrayes | | | | | |
Sunrayes +1 | | | | | |
Hoi Trigger, ergens gaat er iets niet goed. Ik had aangegeven 28e niet te kunnen, 12/10 wel.12/10 zou wel kunnen, 28/9 niet.
@trigger heb je voor jezelf nog wel een overzicht van wie er mee willen, wie wanneer kan etc ?
Ja, is geen probleem. Ik zet je erop.@trigger Heb je nog 2 plekken voor 12okt?
Erg leuk en interessant initiatief!
Het is soms lastig alle berichten mee te pakken, sorry. Niet gezien.Hoi Trigger, ergens gaat er iets niet goed. Ik had aangegeven 28e niet te kunnen, 12/10 wel.
Helaas kan 12/10 ook niet meer door andere verplichtingen die voorgaan, dus meldt ons hierbij af.
Een fijne dag gewenst!
Het bezoek zal van 09:30 tot 12:30 zijn, daarna gaan we lunchen. 3 uurtjes houtpret dus. Je kan volop vragen stellen en er zullen ook machines aangezet worden ter demonstratie.@trigger : hoe laat worden we verwacht?
Omdat ik een aardig eind moet rijden kan ik dan zien of ik een camping moet boeken of 's morgens nog kan rijden.
Wat is het adres? Ik heb dat niet gezien, wie weet heb ik het gemist.Het bezoek zal van 09:30 tot 12:30 zijn, daarna gaan we lunchen. 3 uurtjes houtpret dus. Je kan volop vragen stellen en er zullen ook machines aangezet worden ter demonstratie.