Forum-evenement: Bezoek aan een zeer speciale werkplaats (nee, niet de mijne)

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.885
1.070
Omgeving Eindhoven
Als we toch nog aan het wijzigen zijn... Voor mij een voorkeur voor 12 oktober.
(28 sept zou wel lukken als het niet anders kan, maar dan moet ik wat moeilijker doen met een andere afspraak die er nu tussendoor is gekomen)

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
1.100
909
Nootdorp
dag trigger, kan je de lijst definitief maken. Volgende week is de 1e dag, het is wel handig om te weten wie er definitief in de eerste groep staat en wie in de 2e groep zit. (ik sta bij beide). Enneh, aan de anderen, tot volgende week!

hansth

Actieve deelnemer
10 nov 2019
475
202
Noardeast-Fryslân
@trigger :
Weet je al op welke tijd we verwacht worden? Is er ook een geschatte/verwachte eindtijd of is dat afhankelijk van hoeveel vragen wij hebben?
Ook niet onbelangrijk: op welk adres worden we verwacht? Kan mij overigens voorstellen dat je hetzij een adres aan geeft waar we verzamelen hetzij het adres in een pb voor de deelnemers zet om te voorkomen dat de gastgevers nog tot in lengte van dagen onverwacht bezoek op de stoep hebben staan.

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.623
294
Een kleine verandering:
12 okt valt af voor mij.
Dan blijft dus 28 sept over voor mij.

@Rizz:
Lukt dat voor jou ook?

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.984
2.195
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Data waarop hij/zij kan
Lunch?
Vertrekplaats
Tal Passagiers
Forumnaam
28-09-24
12-10-24
Marijn​
X​
V​
Eindhoven​
2​
The Boktor
X​
V​
Utrecht​
2​
Trigger​
X​
X​
V​
Emmen​
3​
SjoerdvR​
X​
SjoerdvR +1​
X​
Rinus​
X​
V​
Gasoline​
X​
X​
V​
Jaap​
X​
X​
Willempie​
V​
Koos​
X​
V​
Wim Kluck​
X​
V​
Gaanderen​
3​
Klusrob​
X​
V​
Geldrop​
3​
de Haan​
X​
V​
Emst​
1​
ErnstKuhne​
Fraké​
X​
X​
V​
Rizz
X​
X​
V​
Jefmen​
X​
V​
Henk H​
X​
X​
V​
Nootdorp​
3​
XL500SZ​
Groningen​
3​
Hansth​
X​
V​
Ferwert​
3​
Tjeenk​
X​
R’Dam / Epe​
3​
Ruben Houtklusser​
X​
V​
ZW Drenthe​
Sunrayes​
Sunrayes +1​

• Leuk
Waarderingen: Marijn

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.984
2.195
Emmen
bigbeardbuilds.nl
nieuwe update. Op basis hiervan lijkt het me handig om de groepen als volgt te doen:

(Aanstaande) Zaterdag 28 september:

@Marijn
@The Boktor
@trigger
@SjoerdvR met +1
@Gasoline
@jaap
@Fraké
@Rizz
@Henk H
@hansth

2 weken later, op Zaterdag 12 oktober:

@trigger
@rinus
@Koos
@Wim Kluck
@klusrob
@de Haan
@jefmen
@Tjeenk
@Ruben houtklusser
@SunRayes met +1

Ik zal beide dagen meegaan om e.e.a. te begeleiden. Info tijden/adres/parkeerinfo volgt snel.

Wat betreft Carpool: Ik heb besloten zelf gewoon met de motor te komen. Ik ga er van uit dat men zelf onderling afspraken kan maken over wie met wie mee komt. Denk eraan wat contant mee te nemen voor de eigen bijdrage aan onze gastheren!

Laatst bewerkt:

SjoerdvR

Actieve deelnemer
6 jun 2016
575
356
12/10 zou wel kunnen, 28/9 niet.

@trigger heb je voor jezelf nog wel een overzicht van wie er mee willen, wie wanneer kan etc ?
Hoi Trigger, ergens gaat er iets niet goed. Ik had aangegeven 28e niet te kunnen, 12/10 wel.
Helaas kan 12/10 ook niet meer door andere verplichtingen die voorgaan, dus meldt ons hierbij af.
Een fijne dag gewenst!

Koos

Actieve deelnemer
28 sep 2009
220
45
Amsterdam
Het bezoek zal van 09:30 tot 12:30 zijn, daarna gaan we lunchen. 3 uurtjes houtpret dus. Je kan volop vragen stellen en er zullen ook machines aangezet worden ter demonstratie.
Wat is het adres? Ik heb dat niet gezien, wie weet heb ik het gemist.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.