Forum-evenement: Bezoek aan een zeer speciale werkplaats (nee, niet de mijne)

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.788
2.012
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Ja, ik wil komende week het definitieve schema online gaan zetten. Na mijn vakantie kreeg ik even wat onverwacht nieuws en dat heeft de dagen even gedomineerd. We 2 data/dagen liggen wel al vast met de locatie dus dat is sowieso geregeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: Koos en hansth

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.788
2.012
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Okay...... nieuw schema. Het kostte even om alles om te katten en alle berichten na te lopen. Iedereen moet dus even goed controleren hun zijn eigen info klopt.

Data waarop hij/zij kan
Lunch?
Vertrekplaats
Tal Passagiers
Forumnaam
28-09-24
12-10-24
Marijn​
X​
X​
V​
Eindhoven​
2​
The Boktor​
X​
X​
V​
Utrecht​
2​
Trigger​
X​
X​
V​
Emmen​
3​
SjoerdvR​
X​
SjoerdvR +1​
X​
Rinus​
X​
V​
Handtools only​
V​
Jaap​
X​
X​
Hdv​
X​
V​
t Harde​
3​
Willempie​
V​
Koos​
X​
X​
V​
Wim Kluck​
X​
V​
Gaanderen​
3​
Klusrob​
X​
X​
V​
Geldrop​
3​
de Haan​
X​
ErnstKuhne​
Fraké​
X​
X​
V​
Rizz​
X​
X​
V​
Jefmen​
Henk H​
X​
X​
V​
Nootdorp​
3​
XL500SZ​
Groningen​
3​
Jan van den Broek​
X​
V​
(Motor) 1​
Hansth​
X​
V​
Noord Fryslan​
3​
Tjeenk​
Ruben Houtklusser​
X​
X​
V​
ZW Drenthe​
Sunrayes​
Sunrayes +1​
 
Laatst bewerkt:

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
1.011
825
Nootdorp
Ik zou de zaag graag meenemen die dag, doch ik overweeg om met de motor te komen indien niemand met mij mee zal rijden. Ben er nog niet helemaal aan uit. Hoe lang van te voren wil je het weten? Kan namelijk ook op de open dag.
maakt mij niet uit. Ik neem het mee, als je met de motor bent, dan gaat ie weer mee terug. Dan wordt de volgende overdracht bij ODH.
 
  • Leuk
Waarderingen: trigger

Tjeenk

Actieve deelnemer
4 nov 2021
62
51
Epe
Mijn info is ergens verloren gegaan lijkt het:

Ik kan enkel 12-10 en vertrek uit of Rotterdam of Epe, kan 3 passagiers mee nemen
 

hdv

Post veel
24 nov 2019
953
505
Noord-Veluwe
Zoals ik in #127 al schreef gaat eind september/begin oktober voor mij niet lukken. Ik zit dan jammer genoeg in het buitenland voor een opdrachtgever.
 

Koos

Actieve deelnemer
28 sep 2009
205
40
Amsterdam
Bij mij is er toch iets gewijzigd. Bij voorkeur op 12-10 en alleen als het echt niet anders kan op 28-09.
 
Laatst bewerkt:

hansth

Actieve deelnemer
10 nov 2019
389
171
Noardeast-Fryslân
Voor mij klopt het. Ik vertrek vanuit Ferwert. Wie mee wil rijden graag melden via pb. Andersom kan ook: mochten er anderen vanuit Friesland rijden en ik (vanuit een af te spreken ontmoetingspunt) mee kan rijden dan zou ik dat nog liever doen: ben niet meer zo'n afstandenrijder.
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.264
599
Moordrecht
Klopt voor mij ook. Ik vertrek uit Moordrecht en The Boktor rijdt met mij mee, dus het zou fijn zijn als wij op dezelfde dag ingedeeld kunnen worden. Kan er nog wel 1 kwijt, mocht het nodig zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: The Boktor

Gasoline

Nieuw lid
16 jan 2024
7
4
Assen
Ik heb geen idee of dit al heeft plaats gevonden, maar zou graag meegaan. Of een volgende keer mocht die er komen. Vanuit Assen 3 plaatsen vrij in mijn auto.
Harry
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.