In post#171 geeft trigger aan dat adres en parkeerinfo zsm volgen (tijd hebben we inmiddels).Ik heb ook de locatie niet gezien of ben het vergeten. Ik denk dat trigger ons wel een bericht of zoiets zal sturen.
Klopt, dat ga ik via PB aan de deelnemers sturen.Wat is het adres? Ik heb dat niet gezien, wie weet heb ik het gemist.
Klopt, het betreft een privécollectie die niet open is voor het publiek. Ze houden de boel dus graag een beetje weg van het internet.Volgens mij heeft dat te maken dat mensen er dan niet op de bonnefooi naar toe rijden.
Even een aanpassing dus, de lijst voor zaterdagochtend wordt dus:
Je bracht mij even aan het twijfelen: morgenochtend? Het was toch zaterdag? Maar gelukkig zie ik in de volgende post staan zaterdagochtend (het is nu nog donderdag). Iedereen die komt: tot zaterdag!Even een aanpassing dus, de lijst voor morgenochtend wordt dus:
Ik heb net mijn wekelijkse opleidingsdag gehad dus voor mij is het eigenlijk al weekend .Je bracht mij even aan het twijfelen: morgenochtend? Het was toch zaterdag? Maar gelukkig zie ik in de volgende post staan zaterdagochtend (het is nu nog donderdag). Iedereen die komt: tot zaterdag!
....
Er mogen foto's gemaakt worden maar strikt voor privegebruik, niks uit deze dag mag publiekelijk worden gedeeld.
Dat zul je ter plaatse moeten bespreken, de grondregel is geen foto's. Ik heb er twee mogen maken destijds en die heb ik met niemand gedeeld verder.Dat is niet meer van toepassing?
Foto's zullen voor mij alleen maar voor in m'n plakboek zijn.
Was dat niet gasoline?Volgens mij misten we toch nog iemand? Ik tel er 10 op de aanmeldlijst en we hadden 9 man ter plaatse. Wie ontbrak er nou?