5 deelnemers? bij mij staan er veel meer in.Oké heren, het moet nu in orde zijn. Ik heb alle tien WW deelnemers (de +1's regelen jullie zelf uiteraard) een PB gestuurd met alle details voor zaterdag. Ivm de limiet op slechts 5 deelnemers in een prive conversatie (@jaap doe daar eens wat aan ) heb ik twee groepen van 5 man aangestuurd.
Als ik iemand gemist heb, laat het dan weten. Ik heb kort terug een lijst gepost van wie ik denk dat mee gaan.5 deelnemers? bij mij staan er veel meer in.
Succes met de switch.Het heeft slechts 12 pagina's en talloze PB's gekost maar we zijn allemaal langsgeweest nu . Inderdaad een hele bijzondere collectie, ook super uniek hoe de boel is opgezet/ingericht (op ouderwetsche wijze) en fijn dat we dit nu hebben kunnen delen met elkaar in besloten kring.
En ja, ik wilde ook nog wel wat machines aanschaffen van hem maar ik ga binnen enkele maanden een enorme carriere ommezwaai maken, weg uit de IT, dus ik maak even pas op de plaats wat betreft onnodige uitgaves.
Ik heb dat genoemd. Kan is een belletje doen naar ze hoe of wat. En dan zal ik een post hier plaatsen met de informatie@trigger bedankt voor het organiseren van deze trip. Geweldig hoe je vanaf de straat niets ziet, gewoon een huis met een normale schuurdeur, en als je dan binnenkomt ga je echt 100 jaar terug in de tijd. En geweldig hoe de mensen konden vertellen. Superleuke ochtend, en ook de lunch erna was erg goed en gezellig.
Een uitje als dit is zeker voor herhaling vatbaar. Tijdens de lunch had iemand erover dat er nog wel meerdere van dit soort plekken zijn (ik geloof dat er iets genoemd werd in de regio Delft, waar je ook op afspraak met een groep kon langskomen, weet alleen niet meer wie dat zei), dus wie volgt met het organiseren van een uitje?
Succes met de ommezwaai. Ik ga ervan uit dat je meer met houtbewerking gaat doen? Veel succes en geniet van de ommezwaai.Het heeft slechts 12 pagina's en talloze PB's gekost maar we zijn allemaal langsgeweest nu . Inderdaad een hele bijzondere collectie, ook super uniek hoe de boel is opgezet/ingericht (op ouderwetsche wijze) en fijn dat we dit nu hebben kunnen delen met elkaar in besloten kring.
En ja, ik wilde ook nog wel wat machines aanschaffen van hem maar ik ga binnen enkele maanden een enorme carriere ommezwaai maken, weg uit de IT, dus ik maak even pas op de plaats wat betreft onnodige uitgaves.
Nee dat niet! Ik voorzie teveel gedoe met de omgeving + een te beperkte afzetmarkt. Ik zal zeker opdrachten aannemen waar ik dat opportuun acht, maar mijn brood zal, na het afronden van mijn omscholing, motorrijinstructeur zijn. Ook zo'n prettige hobby .Succes met de ommezwaai. Ik ga ervan uit dat je meer met houtbewerking gaat doen? Veel succes en geniet van de ommezwaai.