Forum-evenement: Bezoek aan een zeer speciale werkplaats (nee, niet de mijne)

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.837
198
Rotterdam
Goeieavond, Trigger bedankt voor het regelen, maar 12 oktober kan ik niet.
Misschien kan er nog iemand anders mee.

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.837
198
Rotterdam

trigger

Oud hout
15 jun 2020
3.009
2.212
Emmen
bigbeardbuilds.nl
nieuwe update. Op basis hiervan lijkt het me handig om de groepen als volgt te doen:

2 weken later, op Zaterdag 12 oktober:

@trigger
@rinus
@Koos
@Wim Kluck
@klusrob
@de Haan
@jefmen
@Tjeenk
@Ruben houtklusser
@SunRayes met +1
Okay, tweede dag! Ik wil nog even zeker weten dat we de groep compleet hebben. Ik heb op dit moment:

@rinus
@Koos
@Wim Kluck
@klusrob
@de Haan
@jefmen
@Tjeenk
@Ruben houtklusser
@Henk H +1 extra
@de-hout-amateur

Heb ik dan iedereen genoemd en kan ik deze mensen het privebericht sturen met alle details? Zoals eerder in de eerste groep vermeld kan ik door omstandigheden helaas toch niet bijwonen op deze tweede dag, maar de gastheren zijn op de hoogte en kunnen het verder zelf af.

Nogmaals benadrukt: Er mogen geen beelden worden gemaakt. Indien je de gastheren hier persoonlijk om vraagt zullen ze toestaan dat je voor persoonlijk gebruik een foto maakt, onder géén beding willen zij hebben dat enig beeldmateriaal van deze collectie het publiek bereikt!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: rinus

de-hout-amateur

Actieve deelnemer
24 mei 2024
41
20
Het hoge noorden
Okay, tweede dag! Ik wil nog even zeker weten dat we de groep compleet hebben. Ik heb op dit moment:

@rinus
@Koos
@Wim Kluck
@klusrob
@de Haan
@jefmen
@Tjeenk
@Ruben houtklusser
@Henk H

Heb ik dan iedereen genoemd en kan ik deze mensen het privebericht sturen met alle details? Zoals eerder in de eerste groep vermeld kan ik door omstandigheden helaas toch niet bijwonen op deze tweede dag, maar de gastheren zijn op de hoogte en kunnen het verder zelf af.

Nogmaals benadrukt: Er mogen geen beelden worden gemaakt. Indien je de gastheren hier persoonlijk om vraagt zullen ze toestaan dat je voor persoonlijk gebruik een foto maakt, onder géén beding willen zij hebben dat enig beeldmateriaal van deze collectie het publiek bereikt!
Ben bang dat ik en mijn +1 er nog niet op het lijstje sta voor 12 okt. (als dat nog mogelijk is)

• Leuk
Waarderingen: trigger

trigger

Oud hout
15 jun 2020
3.009
2.212
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Lijstje is aangepast. Volgens mij moet ik een tafel reserveren voor lunch voor 9 man dan? Ik geloof dat van deze lijst, 2 man geen lunch nodig heeft. Als ik het mis heb, laat even weten. Ik zal zodra de lijst bevestigd is, iedereen een PB sturen met de info, ik heb wel een naam nodig op wie de tafel gezet mag worden aangezien ik er nu niet bij kan zijn.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.