Forum-evenement: Bezoek aan een zeer speciale werkplaats (nee, niet de mijne)

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.588
269
Ik kan ook alle zaterdagen.

Graag weer het verzoek van mij om samen met Rizz ingedeeld te worden ivm meerijden. Rizz kan 21 september niet.

Bedankt voor alle moeite!
 

hdv

Post veel
24 nov 2019
937
491
Noord-Veluwe
Helaas gaat mij dat niet lukken. Ik zit dan voor een klus in het buitenland. Maar met zoveel mensen is er altijd wel iemand voor wie het niet in de agenda past. Daar kun je geen rekening mee houden, want anders kom je er nooit. Nogmaals veel dank voor de moeite die je doet om dit mogelijk te maken.

Voor diegenen die wel kunnen/gaan: volgens mij gaan jullie een superleuke dag krijgen! Geniet ervan. Ik ben best een beetje jaloers.
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
11.153
2.780
Gaanderen
Ik heb geen melding gehad van deze 2 data. Heb ik iets gemist?
Ik kan beide data, alleen komt de eerste wat minder goed uit. Ben dan net terug van cursus kissie maken en de volgende dag vieren ze mijn 60ste. Dus sterke voorkeur voor de tweede datum.
 

SjoerdvR

Actieve deelnemer
6 jun 2016
556
328
12/10 zou wel kunnen, 28/9 niet.

@trigger heb je voor jezelf nog wel een overzicht van wie er mee willen, wie wanneer kan etc ?
 

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.753
1.974
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Ik heb deze data kunnen laten bevestigen door de uitbaters, heb nog geen nieuw schema kunnen maken alhier. Ben bijna met vakantie dus het is even extra druk hier nu.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.