Forum-evenement: Bezoek aan een zeer speciale werkplaats (nee, niet de mijne)

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.984
2.195
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Okay.... kleine/grote update. De herstelperiode gaat voorspoedig, maar ze willen het toch een maandje opschuiven. Dat is vervelend voor mij want ik had net alles in orde qua planning 🥲 maar het is niet anders.

We kunnen 2 zaterdagen prikken na 14 september en die worden dan gelijk vanuit heb bevestigd.

Ik moet dus (sorry!) nog een laatste keer van iedereen een geschikte dag ontvangen... we gaan dus alsnog wel in 2 groepen.

• Leuk
Waarderingen: -Peters-

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.627
971
70
Veldhoven
Okay.... kleine/grote update. De herstelperiode gaat voorspoedig, maar ze willen het toch een maandje opschuiven. Dat is vervelend voor mij want ik had net alles in orde qua planning 🥲 maar het is niet anders.

We kunnen 2 zaterdagen prikken na 14 september en die worden dan gelijk vanuit heb bevestigd.

Ik moet dus (sorry!) nog een laatste keer van iedereen een geschikte dag ontvangen... we gaan dus alsnog wel in 2 groepen.
@trigger Uit welke data is er keuze? Want dat mis ik hier in dit verhaal?

hdv

Post veel
24 nov 2019
1.034
542
Noord-Veluwe
In september moet ik 1 week weg, maar ik weet nog niet wanneer men mij verwacht.

Oktober gaat helaas niet meer lukken.

Gewoon een datum prikken. Als het ook maar enigszins kan ben ik van de partij!

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
11.727
3.134
Gaanderen
Het is niet anders ik ben 21 september op cursus in Engeland, en of de 28ste kan is zeer onzeker. Gewoon gaan, er zullen altijd personen zijn die op een datum niet kunnen.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.