Forum-evenement: Bezoek aan een zeer speciale werkplaats (nee, niet de mijne)

Jan van den Broek

Post veel
28 nov 2017
1.406
842
70
Veldhoven
Goed dat je met 70 nog de motor pakt dan Jan! Ik moet het met slechts 42 streepjes levenservaring doen maar mag ook erg graag op twee wielen 's lands wegen benutten.

Ach...Leeftijd is maar een getal. Ik rij vaak samen door het land met een goede vriend van 77. Maar het ging toch vorig jaar een keer mis met de motor. een schuivertje gemaakt in Rotterdam in het donker in de stromende regen. Ik rij liever niet meer in het donker, maar was in de AHOY en vergat de tijd. Door het slechte zicht raakte ik een middenberm. Motor (BMW 1150RT) had geen echt noemenswaardige schade, baasje had echter 6 gebroken ribben, dus mocht een weekje in het ziekenhuis blijven. Ik keek al een tijdje rond voor wat lichter in gewicht en dat is een Yamaha XMax 300 (Motorscooter) geworden. Scheelt 100 kilo. Kan goed op de snelweg mee komen, maar heeft geen bagageruimte voor een weekje door het buitenland toeren. Hoeft ook niet meer want mijn vrouw heeft haar vetorecht toegepast.
 

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.742
1.967
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Oh, ribben, ja, herkenbaar. Wel eens een keertje een duikel over mijn stuur heen gemaakt tijdens een offroadrit toen iemand geparkeerd stond in een stukje zand wat ik nodig had als remweg. De motor komt er meestal beter van af.... en daar lag ik de week erna dan, 4 weken kamperen op een matje in de Zweedse bossen met een gebroken rib onder mijn schouderblad :ROFLMAO:.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan van den Broek

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.890
2.698
Gaanderen
Ik kom vanuit Gaanderen, bij Doetinchem. Uurtje op de N18 en ik ben ik Markelo. Er kunnen mensen meerijden. Laat het maar even weten.
 

hdv

Post veel
24 nov 2019
892
468
Noord-Veluwe
Volgens mij had ik in #27 al aangegeven dat ik alle genoemde dagen kan. Vertrekplaats 't Harde. Als ik de achterbank weer monteer (die is normaal vervangen door een plank, zodat de honden meer ruimte hebben achterin mijn XC70), dan kunnen er nog 3 mensen mee.
 

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.790
1.001
Omgeving Eindhoven
Ik mis van een aantal mensen nog:

- data waarop zij kunnen
- lunch ja/nee
- vertrekplaats
- hoeveel passagiers kunnen er mee
Voor zover ik nu kan inschatten kunnen al deze data voor mij.
...
Lunch lijkt me een goed idee, nog even napraten voor we weer in de auto stappen.
Ik had al gereageerd in #26, maar ik kan dus alle dagen en blijf graag met de lunch.
Ik kom vanuit de regio Eindhoven (Geldrop). Als ik zelf zou rijden kunnen er 3 mensen mee, maar volgens mij is het handiger om met @Marijn samen te rijden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Marijn

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
937
787
Nootdorp
ik kom uit Nootdorp bij Den Haag. Ik kan 3 man/vrouw meenemen. Indien er niemand mee rijdt, dan rijd ik daarna door naar hele oude familieleden in Almelo.
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.799
166
Rotterdam
Ik werk vaak in de weekenden, en kan niet makkelijk vrij nemen. Mijn collega en ik hanteren een systeem van : 1: ‘hier moet ik echt vrij voor hebben’ 2: ‘als er een keuze is dan wil ik graag vrij zijn’ 3: ‘alleen als er geen werk is’
Dit bezoek valt voor mij onder 3.
Gezien de grote belangstelling mag je mij op de reservelijst zetten. Anders voel ik mij verplicht om hier een vrije dag voor te nemen, en ik heb er al een paar opgenomen in die periode.

Ik kan de +1 zonder problemen thuis laten. Mijn schoonvader zal het zeker leuk vinden, maar ook niet missen als er geen plek is.

Als ik ga:
Ik kom uit Rotterdam en kan met iemand afspreken. Willempie bijvoorbeeld.
En dan lunch ik ook mee. Dat is dan wel zo makkelijk.

31 augustus moet ik wel weer op tijd thuis zijn. ongeveer 15:00. Gezien de afstand en lunch zal dat lastig zijn.
 

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.174
556
Moordrecht
Even in de herhaling, ik woon in Moordrecht en kan er ook een paar meenemen, bijvoorbeeld iemand uit Rotterdam. Ik rij zakelijke lease, dus geen brandstofkosten.. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: SunRayes

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.742
1.967
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Ik heb de lijst bijgewerkt met (hoop ik) alle berichten en info die ik eerder gemist had.

Volgens mij mis ik van de volgende mensen nog o.a. de data waarop ze kunnen:

@rinus @jaap @de Haan @ErnstKuhne @Fraké @jefmen @XL500SZ @Tjeenk

van een aantal mensen mist ook nog de vertrekplaats en plek voor passagiers. Niet dat je verplicht bent die mee te nemen, maar indien bereid, zet het er ff bij. Ik heb waar mogelijk de plaats uit het profiel gehaald maar niet iedereen heeft dat ingevuld.

Data waarop hij/zij kan
Lunch?
Vertrekplaats
Tal Passagiers
Forumnaam
31-08-24
07-09-24
14-09-24
21-09-24
Marijn​
X​
X​
X​
X​
V​
Eindhoven​
2​
The Boktor​
X​
X​
X​
X​
V​
Utrecht​
2​
Trigger​
X​
X​
X​
X​
V​
Emmen​
3​
SjoerdvR​
X​
X​
X​
X​
V​
SjoerdvR +1​
X​
X​
X​
X​
V​
Rinus​
X​
X​
X​
X​
V​
Heerde​
-​
Handtools only​
X​
X​
X​
V​
Jaap​
Terkaple​
Hdv​
X​
X​
X​
X​
V​
t Harde​
3​
Willempie​
X​
X​
X​
X​
V​
Amsterdam​
3​
Koos​
X​
X​
X​
X​
V​
Wim Kluck​
X​
X​
X​
V​
Gaanderen​
3​
Klusrob​
X​
X​
X​
X​
V​
Geldrop​
3​
de Haan​
Ernst​
ErnstKuhne​
X​
X​
X​
X​
V​
Deventer​
1​
Fraké​
X​
X​
X​
X​
V​
Zuid-Holland​
Rizz​
X​
X​
X​
V​
Moordrecht​
3​
Jefmen​
X​
X​
X​
X​
V​
Lekkerkerk​
3​
Henk H​
X​
X​
X​
X​
V​
Nootdorp​
3​
XL500SZ​
X​
X​
X​
X​
Groningen​
3​
Reservelijst​
Jan van den Broek​
X​
X​
X​
X​
V​
(Motor) 1​
Hansth​
X​
V​
Noord Fryslan​
3​
Tjeenk​
X​
X​
X​
X​
V​
R'Dam / Epe 3
Ruben Houtklusser​
X​
X​
X​
X​
V​
ZW Drenthe​
Sunrayes​
Sunrayes +1​
 
Laatst bewerkt:

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.069
74
Ik kan alle dagen. Eet graag mee. rij uit lekkerkerk en kan 3 personen meenemen.
 

Tjeenk

Actieve deelnemer
4 nov 2021
59
51
Epe
Ik kan alle dagen, lunch mee en kan vertrekken vanuit of Rotterdam of Epe, plek voor 3 passagiers.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.