Wauw, ik had niet direct zoveel opkomst verwacht!! Tof
. Ik heb 10-15 man geroepen op eigen inschatting maar ik verwacht niet dat hij direct moeite heeft met een paar poppetjes meer, zal het overleggen.
Aangezien ze de voorkeur hebben uitgesproken het op een zaterdagochtend te doen moeten we nu ook even gaan peilen welke tijden acceptabel zijn. Het is voor mij zelf ongeveer een dik uur rijden dus ik zou er technisch gezien om 9u kunnen staat, al verwacht ik dat het voor anderen misschien eerder 10u zou zijn?
De reden dat ik het vraag is omdat ik denk dat het gezien de hoeveelheid aanmeldingen leuk zou zijn er een lunch achteraan te plakken. Vlakbij de locatie vind ik:
Bekijk hier het menu van bistro de Hoeve in Markelo
www.bistrodehoeve.nl
waar ze een lunch- en borrelkaart hebben met nette prijzen.
Aangezien ik zelf een deel van Augustus op vakantie ben, stel ik de volgende zaterdagen voor:
- 31 Augustus
- 7, 14, 21 September
Ik heb deze nog niet vastgelegd met de locatie, wil eerst weten of dat hier met de groep past/uitkomt. Zodra we een dag hebben vastgelegd, ga ik dit overleggen met de heren en indien gewenst ook de reservering voor de lunch erachteraan boeken, dit zal dan zo rond 14:00-14:30 zijn. Ja, beetje laat voor lunch, maar we willen geen tijd inboeten op de rondleiding en dan eet je maar een boterham extra voor je vertrekt
.