Ik was er al niet gerust op... komt eind februari binnen. Wachten dus...Geïnspireerd door oa dit topic heb ik gisteren de DWE7492 besteld. Heeft wat overcapaciteit, maar die ga ik in de toekomst waarschijnlijk gebruiken. Zo verleggen we de grens steeds verder
tijdens mijn zoektocht schoot de levertijd van “ca 40dagen” opeens naar: “op voorraad”. Gelijk toegeslagen en hij komt naar verwachting morgen binnen. (Al ben ik daar nog niet gerust op...)
voorlopig geen tijd om in te bouwen, maar als het zover is dan ga ik het combineren met een freestafel, inschakelautomaat en goede afzuiging.
Ik heb ook het Y-stuk van dewalt erbij gekocht. Al is onduidelijk of dat erbij hoort. Al die type aansluitingen staan meestal amper aangegeven. Is ook mijn eerdere ervaring met aansluiting van dewalt afkortzaag.
Ouch, dat is balen! ik heb de mijne zojuist binnen gekregen (gisteren besteld op mastertools). Wellicht kan jij hem annuleren en daar bestellen?Ik was er al niet gerust op... komt eind februari binnen. Wachten dus...
Volgens de handleiding is het niet de bedoeling om die rubber doppen te verwijderen, dus ik weet ook niet wat daar onder zit. Ik begrijp ook niet waarom je die rubber doppen zou willen verwijderen. In de handleiding worden de 4 gaten in het frame gebruikt om deze met 4 bouten van 8 mm vast te zetten op een onderstel. In die gaten zelf zit geen schroefdraad, dus je moet daar gewoon moeren voor gebruiken.@Fetivi Mooi dat je hem hebt gekregen!Waar ik nieuwsgierig naar ben; Zitten er onder de rubber voeten gaten gewone 8mm. of zijn dit m8 draad getapte gaten? Die zijn er voor montage op het onderstel. ( die ik er graag bij wil).
Een foto zegt vaak meer dan 1000 woorden. Graag gedaan.haha, ik zie het! Dan hebben ze filmpjes door elkaar gehaspeld, gebeurd wel vaker. Kan ook aan mij liggen dat ik naar het verkeerde filmpje heb gekeken.
Maar in elk geval bedankt.
ps; ook leuk een foto te zien van de onderzijde!
Ik denk dat ik het niet helemaal snap. De rubberen voetjes worden alleen gebruikt als de machine zelf op de grond staat. Als deze op het onderstel staat dan maak je deze vast met de bouten die op de foto’s staan in mijn eerdere post. Voor de zekerheid heb ik even een rubberen voetje losgemaakt. Deze zit ook met een tweetal boutjes vast zoals te zien op de foto’s.Nee, die gaten bedoel ik niet, maar de verborgen gaten onder de rubbervoeten. ( midden onderaan op de eerste foto)
Oeh daar ga je een hoop plezier aan beleven zeg. Gefeliciteerd met een mooie aankoop. Ik ben blij met die van mij. Al had ik op die van mij iets langer moeten wachtenMede op basis van de info en afwegingen in dit draadje heb ik afgelopen maandag gekozen voor een DeWALT 7492. Ik was blij verrast dat hij vandaag al geleverd werd. Goed verpakt kreeg ik een pallet voor de deur. Mooie zaag. Ik ga het boekje rustig lezen, nog wat youtube video's bekijken en hem dan dit weekend eens uitproberen.
Ik heb je advies opgevolgd. Morgen of overmorgen komt ie binnen!Ouch, dat is balen! ik heb de mijne zojuist binnen gekregen (gisteren besteld op mastertools). Wellicht kan jij hem annuleren en daar bestellen?
Correct! mijn zaag kwam op dezelfde manier binnen als de foto's eerder in dit topic.Ze zijn snel bij mastertools met verzending. Alleen gaat dit " zaagje " met een speciale koerier, even afwachten dus.
Toen ik afgelopen maandag belde waren er nog voldoende op voorraad. Maar alleen door dit draadje zijn er volgens mij deze week al 4 verkocht aan leden van het forum. Wellicht een idee om hen te benaderen en te vragen ons forum te sponsoren.Vorige keer bleken ze het apparaat toch niet op voorraad te hebben en komenden ze hem niet versturen. Ze denken dat verschillende mensen tegelijkertijd besteld hebben en daardoor toch geen voorraad product te zijn. Lijkt me een fout in de software, maar goed. Ik blijf even duimen!
het is idd speciaal transport.
maar goed, allemaal off topic...