Jessem produceert volgens hun website gewoon in canada.Kan niet in zijn hoofd kijken maar ik gok er op dat hij bedoeld dat het allemaal uit China komt ofwel ' bedacht in... maar geproduceerd in China'.
Jessem produceert volgens hun website gewoon in canada.Kan niet in zijn hoofd kijken maar ik gok er op dat hij bedoeld dat het allemaal uit China komt ofwel ' bedacht in... maar geproduceerd in China'.
Dat is ook wel gewoon erg duur. Het hoort EUR199 te zijn.Woodpeckers meldt op hun site dat de productie in de USA gebeurt.
Een ts-600-2 tsquare is nu 119 dollar op hun site, bij gereedschap pro 277 euro.
Daar zit wel een verschil tussen: koers, invoerrechten, vervoer, btw en natuurlijk wat winst.
In Amerika ook niet goedkoop maar hier wel heel erg prijzig door de genoemde toeslagen.
je doelt op verzendkosten? Dat is 7EUR. Zelfde als in NL.
Snap het helemaal, wil het niet helemaal boycotten maar als er een alternatief is, doe ik dat ook ja. Daarom ook Jessem ipv Woodpeckers.Ik heb vanaf vorige week besloten niets meer aan te schaffen als er op staat made in the USA. Het liefst koop ik vanaf nu alles wat gemaakt is, in de Europese Unie. Prachtige fabrikaten, Woodpeckers, Lie Nielsen maar we zouden deze Amerikaanse bedrijven moeten gaan boycotten. Ik weet het, het is een druppel op de gloeiende plaat, maar je moet ergens beginnen als Europees ingezetene? Over communistische bedrijven het zelfde concept.
Neen, want die hond heeft niet voor de buurman gekozen .....Dus als je de buurman een lul vindt, schop je zijn hond?
is trump nu de hond of de buurman ?Een groot deel van de amerikaanse bevolking heeft ook niet voor trump gekozen.
Het is europa die de amerikaanse producten al jaren zo duur maakt door ons op alles van buiten de eu invoerrechten te laten betalen. En sinds corona zijn de containerprijzen om te verschepen x6 geworden.Woodpeckers meldt op hun site dat de productie in de USA gebeurt.
Een ts-600-2 tsquare is nu 119 dollar op hun site, bij gereedschap pro 277 euro.
Daar zit wel een verschil tussen: koers, invoerrechten, vervoer, btw en natuurlijk wat winst.
In Amerika ook niet goedkoop maar hier wel heel erg prijzig door de genoemde toeslagen.
klopt helemaal een groot deel heeft niet voor Trumpf gekozen maar het overgrote deel wel en die draait nu aan de knoppen, en die zorgen voor redelijk wat spanning in de wereld. Hitler was ook democratisch gekozen en ook hij had de meerderheid van de stemmen, helemaal legaal. Had ik hem als buurman willen hebben nou nee,.. en zijn hond had ik ook geen doodschop gegeven, dat doen dictators meestal zelf is de ervaringEen groot deel van de amerikaanse bevolking heeft ook niet voor trump gekozen.
Volgens mij is Trump meer de hond want hij is hondsbrutaal hij jat lekkernijen uit de tuin van een hele verre buurmanis trump nu de hond of de buurman ?
Dat geldt dan toch ook voor Jessem? Dat scheelt namelijk alsnog behoorlijk tov WP.Het is europa die de amerikaanse producten al jaren zo duur maakt door ons op alles van buiten de eu invoerrechten te laten betalen. En sinds corona zijn de containerprijzen om te verschepen x6 geworden.
5 jaar terug was een ts-600 nog 159 euro bij de bovengenoemde winkel.
De enige echte Nederlandse VOC mentaliteit waar is het goedkoopste de rest kan aan mijn kont roesten maar dat je voor Canadees gaat is wel topDat geldt dan toch ook voor Jessem? Dat scheelt namelijk alsnog behoorlijk tov WP.
Heel goed spul made in GermanyVoor veel afteken gereedschap kan je ook wat verder kijken dan de bekende merken voor houtbewerkers
kijk voor een tekenhaak bijvoorbeeld eens naar een rumold
12 Resultaten voor "tekenhaak"
www.gerstaecker.nl