Woodpeckers, is de prijs reëel?

elzenmaa

Post veel
23 nov 2014
999
252
Een groot deel van de amerikaanse bevolking heeft ook niet voor trump gekozen
Dat klopt, ongeveer de helft.
EU heeft in zijn vorige periode voor importheffingen gekeken naar producten uit de staten die hem gekozen hadden.
Woodpeckers bijvoorbeeld komt uit een ‘Trumpstaat’

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
9.640
3.333
Als je zo principieel bent, dan staat dus je verwarming uit, je rijdt geen auto meer, geen internet, ik kan zo nog wel even door gaan.

48rmc

Actieve deelnemer
2 dec 2021
724
257
Middelburg
Dat klopt, ongeveer de helft.
EU heeft in zijn vorige periode voor importheffingen gekeken naar producten uit de staten die hem gekozen hadden.
Woodpeckers bijvoorbeeld komt uit een ‘Trumpstaat’
Nou dat is helemaal een reden te meer om Woodpeckers te boycotten maar het verbaast mij niets, de filmpjes van Woodpeckers eindigen altijd met de chauvinistische trotse woorden,....MADE IN THE USA.

• Leuk
Waarderingen: siolan en Robert_T

hdv

Post veel
24 nov 2019
1.167
605
Noord-Veluwe
Hoewel ikzelf ook een **sterke** mening heb over wat er de laatste tijd in de wereld gebeurt vraag ik mij af of we er verstandig aan doen om hier op het forum onze vingers te branden aan politieke discussies. Hoe goed bedoeld ook, in praktijk blijkt dit vrijwel altijd te leiden tot onenigheid en een verminderde sfeer. Misschien is het beter ons te houden bij het onderwerp van dit forum?

48rmc

Actieve deelnemer
2 dec 2021
724
257
Middelburg
Als je zo principieel bent, dan staat dus je verwarming uit, je rijdt geen auto meer, geen internet, ik kan zo nog wel even door gaan.
Klopt ik ben wat meer principieel geworden, en kies vanaf nu voor lokale spullen vervaardigd in de EU, en laat me minder leiden door mijn Nederlandse VOC mentaliteit van welleer, het is 5 voor twaalf en ik moet niets hebben van de vijfde colonne, als ik afhankelijk moet zijn van Gazprom/ Amerikaans LNG dan kies ik liever voor een koud huis, en als er alleen Lada's en Chevrolet's beschikbaar zijn, dan rij ik liever op een paard :LOL:, maar gelukkig zijn er NOG STEEDS Europese alternatieven dus ik zie geen excuus om het niet te doen,....my 5 cents.

• Leuk
Waarderingen: AvdLinden

kees poortman

Nieuw lid
21 sep 2015
17
16
Oosterbeek
Voor veel afteken gereedschap kan je ook wat verder kijken dan de bekende merken voor houtbewerkers
kijk voor een tekenhaak bijvoorbeeld eens naar een rumold

Na 40 jaar grafische industrie, kan ik melden dat het daar gebruikte afteken gereedschap minstens aan dezelfde criteria voldoet en dus een heel goed alternatief kan zijn, helemaal als prijs een thema is.
De wens voor nauwkeurigheid in de grafische industrie is minimaal identiek aan die van ons houtbewerkers, maar vaak nauwkeuriger.Wij kunnen nog een hamer gebruiken om iets passend te maken, een graficus niet;)
Dus een bedrijf als Gerstacker is een zeer serieuze optie!

Robert_T

Actieve deelnemer
12 feb 2021
412
409
Nou, de Jessem haken zijn binnen, binnen 4 dagen geleverd vanuit Zweden. Alleen even getest of alles idd haaks is en ja (natuurlijk). Bouwkwaliteit is goed, voelt degelijk en alles is goed af te lezen.

Misschien dat ik ook ooit nog eens de T-squares van Jessem ga aanschaffen, daarvan heb ik er ook nog eentje die met een bootje uit China in nederland beland is... :unsure: (en ja, die gebruik ik regelmatig)

jessem.jpg

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.