Maar heeft WP de prijs met 50% verhoogd of is het de winkel in NL die de prijs heeft verhoogd?Ik mag toch hopen dat een prijsstijging van dik 50% in 3 jaar, niet alleen door je onderbouwd word met inflatie.
Maar heeft WP de prijs met 50% verhoogd of is het de winkel in NL die de prijs heeft verhoogd?Ik mag toch hopen dat een prijsstijging van dik 50% in 3 jaar, niet alleen door je onderbouwd word met inflatie.
Verschepen was dit jaar gemiddeld 5 keer zo duur als voor de oorlog. Dat maal het aantal 'bewegingen' dat spullen en grondstoffen maken geeft al een indicatie van waar de stijgingen vandaan komen. Plus prijsstijgingen door krapte, terugvallende productiviteit, enz. enz.Maar heeft WP de prijs met 50% verhoogd of is het de winkel in NL die de prijs heeft verhoogd?
Oh, gelukkig. Nou vind ik het niet meer duur.Dat is precies wat ik aangeef hierboven. Het is niet, zoals hier wordt beweerd, dat WP zo duur is geworden. Ik zeg niet dat er bij hen ook een prijsstijging heeft plaatsgevonden, maar de 50% verhoging komt niet van WP.
Als je deze gaat importeren komen er kosten bij. Ik reken grofweg + 40 %.Ja zo ken ik er ook nog wel een. Drie jaar geleden was een brood bij de bakker ook goedkoper dan nu. Was mijn auto ook goedkoper dan nu en was de prijs voor een liter diesel ook veeeeeeel lager.
De square 2616 kost bij WP $299, zeg maar €299 met de huidige koers. Hoe zou het komen denk je dat deze in NL bijna 2x zo duur uitvalt?
Nou schaf ze dan aan zou ik zeggen!Oh, gelukkig. Nou vind ik het niet meer duur.![]()
Als je met 50% extra kosten rekent zijn ze nog € 100 voordeliger dan in de winkel in NL.Als je deze gaat importeren komen er kosten bij. Ik reken grofweg + 40 %.
Bedankt Robert, inmiddels ontvangen!
Blijkbaar nietIk vind de Woodpeckers gereedschappen er mooi heb ook 2 haken. Ik neem er echter geen meer bij.
Prijs kwaliteit is wel uit verhouding naar mijn mening. Maar zo af en toe koop ik ook wel eens iets waar ik twijfel of de prijs niet te hoog is. Ach als het een heel mooi stuk is? De prijs ben je snel vergeten.
Ik zag het idd. Helaas hebben ze precies niet waar ik naar opzoek was. Van TSO zag ik wel wat dingen die op mijn lijstje staan.Zag net een mailtje voorbij komen van gereedschappro daar hebben ze 20% korting ook op woodpeckers.
Misschien interessant voor mensen die interesse hebben.
Geen flauw idee of het dan goedkoper dan Duitsland is.