Ik heb er ook 2 maar gezien de prijs zullen er geen meer bijkomen. Ik vind de alu/rvs versie beter dan de geheel alu variant.
en zelf meegenomen bij een tripje? of online besteld? Ik heb overigens genoeg contacten in de US die het voor me kunnen kopen ergens lokaal en dan opsturen maar betwijfel of ik er veel mee opschiet.Ik ben ook niet onschuldig maar heb veel rechtstreeks uit de US gehaald.
Zelf meegenomen en laten verzendingen voor bevriende oud-collega's.en zelf meegenomen bij een tripje? of online besteld? Ik heb overigens genoeg contacten in de US die het voor me kunnen kopen ergens lokaal en dan opsturen maar betwijfel of ik er veel mee opschiet.
Dat is inderdaad een leuk prijsje. Voor deze prijs ben ik het nog niet tegengekomen.Het handigheidje van die incra's is dat het randje op het rode T-stukje opstaand is zodat je de lineaal er tegenaan kan schuiven en het dus automatisch haaks is. Dat had de chinees die ik ooit gehad heb niet. Bouwkwaliteit was ook minder.
Bij dictum: Incra Precision T-Rule, 75 mm | Rulers | DictumDat is inderdaad een leuk prijsje. Voor deze prijs ben ik het nog niet tegengekomen.
In de cosmetica noemen we dat 'sterrenstof'; overigens vind ik de 'innovaties' van WP, net als die van Bridge City, vaak wel indrukwekkend - al zijn de prijzen wel om tegen aan te hikken. Maar wij hebben een aantal zaken van WP waarvan ik de prijs het waard vond - zoals de corpus-hoekklemmen.Woodpeckers is de Rolex onder de meetmiddelen. Die 500 euro verschil is toegevoegde waarde![]()
Ja zo ken ik er ook nog wel een. Drie jaar geleden was een brood bij de bakker ook goedkoper dan nu. Was mijn auto ook goedkoper dan nu en was de prijs voor een liter diesel ook veeeeeeel lager.Woodpeckers is naar mijn mening toch ook wel op bepaalde producten belachelijk duur geworden. Ik bezit ook enkele linialen en de t-square ervan en ben er zeer tevreden mee maar om de huidige prijzen nog te verantwoorden weet ik niet. De t-square zo'n 3 jaar terug aangeschaft voor een 145EUR in een mdf, nu 209EUR met een haakje voor aan de muur?
De square 2616 kost bij WP $299, zeg maar €299 met de huidige koers. Hoe zou het komen denk je dat deze in NL bijna 2x zo duur uitvalt?Ook heb ik lang zitten kijken naar de precision square 660mm maar voor 548EUR??? Dan zou je toch al eens ergens anders gaan kijken en heb ik de veiko 600mm aangeschaft voor 62EUR verzending inbegrepen. En ik weet niet waar die bijna 500EUR verschil dan zit van een woodpeckers maar die veiko is perfect haaks dus doet waarvoor ik deze gekocht heb.
Nou klopt die vergelijking niet echt, een kilo aluminium is een paar euro, als dat 5 keer zoveel geworden is zijn de materiaalkosten nog steeds maar een fractie van het eindproductJa zo ken ik er ook nog wel een. Drie jaar geleden was een brood bij de bakker ook goedkoper dan nu. Was mijn auto ook goedkoper dan nu en was de prijs voor een liter diesel ook veeeeeeel lager.
De square 2616 kost bij WP $299, zeg maar €299 met de huidige koers. Hoe zou het komen denk je dat deze in NL bijna 2x zo duur uitvalt?
Ik mag toch hopen dat een prijsstijging van dik 50% in 3 jaar, niet alleen door je onderbouwd word met inflatie.Ik mag toch hopen dat je weet dat de prijs van het eindproduct niet enkel wordt bepaald door de inkoopkosten van de grondstof![]()