Ik ben best tevreden over mijn macbook en de imac maar heb toch wel een aantal serieuze vrouwen hebben iphones en mannen bellen
Hoe trekken we dat nu door naar het gereedschap.....?
jaap
Nou dat vrouwen liever een telefoon vasthouden dan houtbewerken
Wat verkoop, geloof dat wel, maar als je een MacPro wilt moeten die altijd besteld worden de grotere 27 inch i-macs ook trouwens.
Ik dacht dat pin draaide op java, maar ja dan moet er vast eerst windows op.
Sun propangeerd dat tenminste op hun website als je java download.
Misschien moeten we dat eens aan een Roemeen vragen die schijnen daar nogal verstand van te hebben.
De consumenten spullen van Apple werk ik niet mee, dus geen telefoon of i-kikker.
Vind het ook een raar gedoe dat er elk half jaar niewe modellen komen.
Apple groupies
Mijn vrouw heeft er wel een, daar gaan we haha, maar ik vind dat ding wel erg snel leeg raken.
Gebruik een telefoon ouderwets, om te bellen, voor foto"s heb ik een slr.
En je i-mac is ook een soort van laptop.
Nu draaien de nieuwe macs allemaal op intel, misschien komt het daardoor
Even snel wat over Festoolies, das meer voor de VS daar vind je voor elk merk wel een ownersgroup
Heb redelijk wat gereedschap, en kijk als ik electrisch koop ook altijd bij de andere merken, en daar heb ik ook een aantal van.
Maar voor houtbewerking vind ik het erg fijne machines om mee te werken, en ja ik vind de prijzen ook te hoog.
Weet trouwens iemand waarom de Narex beitels niet bij de Festool dealers liggen?
Die zijn toch van het zelfde moeder bedrijf TTS ToolTechnik, waar ook Tanos van de systainers van is?
Narex was eerst zelfstandig geloof ik, maar opgekocht, net als Holtzer?