Iemand een idee van wat er aan de hand is bij Festool België?
Het is nu 6 weken geleden dat ik twee machines heb binnengebracht voor onderhoud en reparatie, na x aantal keren te hebben gebeld naar de dealer belde maandag Festool om te zeggen dat ze teveel achterstand hadden en dat ik nieuwe mocht gaan halen. Maar eerst gingen ze mij een mail sturen die ik moest printen en ruilen tegen de machines. Ik heb nog steeds geen mail gekregen.
Blijkbaar heeft mijn dealer ze onder druk gezet om dit te doen want het gaat om een groot aantal klanten die soms nog langer zitten te wachten dan ikzelf.
Het kan zijn dat ze slachtoffer zijn van hun laatste actie waarmee je binnen de garantie periode je machines gratis mag laten onderhouden zoveel je wil.
In mijn geval gaat het niet om cruciale machines, een boormachine en schuurmachine, want ik heb er andere die ik in de plaats kan gebruiken. Ging het om een domino of machine waarvan ik er maar één heb dan had ik wel met een groot probleem gezeten. ik kan max een week zonder, maar nooit 6.