Zijn dat niet - veel - te veel koekjes?
...
wat heeft voor jou de doorslag gegeven om te gaan voor de AUK ipv de AEG.
De belangrijkste factoren waren de 1400 vs de 1800W (hoewel het lastig is te bepalen wat bij de meeste frezen de objectieve waarden zijn) en dat ik het toerental op de NVR kan regelen. Ik wist ook dat ik de AEG nooit buiten de freestafel zou gebruiken dus alles wat er verder bijzit zou geen functie hebben. Kwa prijs kwam ik dan ongeveer op hetzelfde uit, en bij de AUK heb ik dan gelijk een complete oplossing met NVR en toerenregelaar, een verloopstekker was eenvoudig te bevestigen .
Maar de AEG had vast ook voldaan....
De versie bij Rutlands is nog net wat beter geprijsd maar dan moet je nog iets voor de toerenregeling maken: https://www.rutlands.co.uk/sp+power...xact-router-motor-2400w-rutlands+rtx5003#nogo
Vandaag een massief eiken rand langs het MFT board gemaakt zodat ik hem in een tafel(frame) kan bouwen. ......
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je ietwat kwistig met de lamello's bent omgesprongen. Ze zijn voornamelijk voor uitlijning, kwa sterkte voegen ze weing toe. Verbind je de langs- en dwarsliggers nog? Deze hoekverbindingen geven de nodige weerstand tegen zijdelings belasting en helpen de lijmverbinding tussen liggers en blad op het gebied van sterkte. Verder ziet het er wel gelikt uit.
Wat was je overweging om de gaten langs de lange zijden zo dicht op de rand te boren?
P.S. Ik zie dat het een ander ook al opgevallen was.
Dan weet je dat je het gemaakt hebt Erik......
Als jouw populaire topic gekaapt wordt voor SPAM.
Gefeliciteerd.
T-Tracks