Als je één driehoekje gebruikt om twee profielen te koppelen zal dat niet erg stevig vast zitten. Met vier driehoekjes wordt het een heel ander verhaal.
Hey Erik,
had die video ook een paar weken geleden gezien op YouTube, was meteen enthousiast maar het bestellen via Banggood hield me tegen
direct bestellen via Ooznest spreekt me wel aan.
enkele vraagjes
1. wat bedoel je met het vijlen van de hoekkoppelstukjes? Heb je die hidden corners besteld? https://ooznest.co.uk/product/inside-hidden-corner/
2. als je zegt voor 100Euro ga ik ervan uit dat je geen BTW meerekent?
3. voor de driehoekjes aan de buitenzijde, bevestig je die met M5 T Nuts? Hoe lang (min-max) moet de schroef dan zijn?
bedankt voor de feedback
groeten
Wim
Hahah lekker bezig Erik
bedankt...gelijk een vraag aan "iemand" kun je de Festool snelspanner in dogholes van 27 mm diep gebruiken of zijn ze expliciet voor 18 mm gemaakt.
Bedankt maar dat wist ik natuurlijk al...het gaat mij veel meer om de diepte dus dikte van het blad. .......
Gefeliciteerd! Werkt perfect die Parf Guide (ik heb de eerste versie; deze Mk2 is net wat beter door slimme aanpassingen, maar goed…). En je zult versteld staan hoe vaak twee lange linealen van pas komen.
Misschien, maar het werkt zo al goed genoeg voor incidenteel gebruik. Volgens mij verkopen ze ook geen losse updatespullen,Kun je die upgrade van die 3 mm hulzen niet voor jouw systeem kopen dan.