Trigger's werkplaats

trigger

Oud hout
15 jun 2020
3.004
2.210
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Voor de 'ouderwetsche' houtwerkplaats heb ik die beslissing al gemaakt, dat word absoluut kopshout, supergaaf. Voor de moderne werkplaats moet ik ook de tijd overwegen die ik nodig heb om het aan te leggen. Ik ben zomaar enkele dagen zoet met het daadwerkelijke leggen, nog los van een voorbereiding. Ik denk dat een gietvloer hier toch de beste optie is, ook omdat de boel dan goed 'geleveld' word voor de machines, de huidige vloer is niet mooi egaal.

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
9.452
3.219
Als je blij wordt van zo'n machine en je hebt het geld liggen, dan valt het toch ook weer mee? De verf en schoonmaakmiddelen gaan ook zo iets kosten. Dan heb je een machine waar in de toekomst je kinderen ook nog mee voort kunnen. En mocht je hem over 20 jaar weer verkopen, dan krijg je er vermoedelijk meer voor dan je nu hebt betaald. En dan heb je er al die tijd mee kunnen boren. Je praat over 2 keer de week boodschappen doen bij de albert hein. Je kan er nog niet voor naar de dierenarts met je hond, als die wat mankeert.

• Haha
Waarderingen: Roel22 en Wim Kluck

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
9.452
3.219
Die grote heeft meer mogelijkheden en wat ook belangrijk is, hij is werkend. Even een motor, wat poelies , een schakelaar, een riem. Het loopt snel op.

trigger

Oud hout
15 jun 2020
3.004
2.210
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Die grote heeft meer mogelijkheden en wat ook belangrijk is, hij is werkend. Even een motor, wat poelies , een schakelaar, een riem. Het loopt snel op.
Extra motor heb ik hier gewoon liggen evenals reserve riemen. Die grote is het gaafst, maar echt wel heftig groot. Maar goed, misschien is hij al verkocht dat moet ik nog horen.

trigger

Oud hout
15 jun 2020
3.004
2.210
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Het lijkt erop dat ik een akkoord heb voor een 'sweet spot' machine via MP. Niet te groot, wel fors genoeg voor het zwaardere werk, uit het juiste tijdperk (banden en loopwielen), conus kop voor modernere boorkoppen en inclusief alle delen, lopend en wel. En voor een hele nette prijs bij een liefhebber vandaan.

Wordt vervolgd...

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.