Tip Amazon.nl en Bessey KRE-80 corpus klemmen

djjvb

Actieve deelnemer
20 sep 2017
44
14
Nijkerk
Het is nu 05.12u in de ochtend en ze staan momenteel niet aan de lage prijs. Gisteren rond 7u was de kre80-2k-oh gedurende een kwartiertje laag, daarna weer terug hoog. Ikzelf heb ze 2 weken geleden besteld om 6u in de ochtend. Dus voor diegene die nog willen bestellen, het is een kwestie van regelmatig de website checken.
Eigenlijk is het dus zoeken naar een speld in een hooiberg? Heb gister ook na 24u gekeken, tot ruim over 1u, maar ook niks. Als het nog maar kwartiertjes op een dag zijn ergens is het meer geluk dan wijsheid. Moet je ook maar zin in hebben…
 

nelus

Actieve deelnemer
12 mei 2020
240
101
Eigenlijk is het dus zoeken naar een speld in een hooiberg? Heb gister ook na 24u gekeken, tot ruim over 1u, maar ook niks. Als het nog maar kwartiertjes op een dag zijn ergens is het meer geluk dan wijsheid. Moet je ook maar zin in hebben…
ik zag deze post deze week voor het eerst en binnen twee dagen was het gelukt
 

AtelierHQ

Actieve deelnemer
8 jul 2019
137
63
Opwijk
Kwam ook net melden dat ze weer in aanbieding stonden, maar ben dus niet alleen 😁

En 12 minuten later is het alweer verdwenen.

Ik wacht nu of de kre60 nog in aanbieding komt
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: boudewijn_de_bouwer

JochemK

Actieve deelnemer
15 okt 2016
634
301
Het Groene Hart
Dinsdag om een uur of 3 twee setjes van de 800 besteld, geen verwachte leverdatum.
Net een mail: levering verwacht op 12 oktober.
Net een mailtje dat ze op de post zitten en naar verwachting er woensdag de 29e zijn. Op dinsdag de 21 besteld. Nog even afwachten of het allemaal netjes geleverd wordt maar daar heb ik goede hoop op.
 

AtelierHQ

Actieve deelnemer
8 jul 2019
137
63
Opwijk
Ik heb zaterdag de kre80 kunnen bestellen, maar nog geen datum gekregen.
Ik ben nu al 2 dagen de kre60 aan het checken, maar geen geluk. Lijkt net een gokspel 😅
 

Ficquelmont

Nieuw lid
20 sep 2021
13
2
Amsterdam
De 21-sept bestelling (6x de 800) wordt vanaf morgen in 6 delen verstuurd, elke dag een pakket. Maximale voorpret, maar wel benieuwd naar de organisatie hierachter. Rijker zullen ze er in ieder geval niet van worden.
 

Bert Vanderveen

Oud hout
1 sep 2015
2.726
707
Enschede, Twente
Ik heb een mss wat rare insteek in deze. Als ik de 'nieuwe' 600’s vergelijk met de oude die ik al had, lijkt het erop dat de kwaliteit op onderdelen wat minder is. Spuitgietwerk is grover, handvaten minder verfijnd, dat soort dingen. Zou het kunnen dat Bessey een partij ondermaatse spullen via dit kanaal probeert te lozen zonder de tussenhandel daar mee te belasten?

NB. Qua klemmen en zo werken de nieuwe echt ook goed, maar het viel me vandaag op toen ik de nieuwe voor het eerst gebruikte.

O - en de laatste 800's die ik besteld heb zouden donderdag komen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.