Als het goed is komt het hier vandaag en morgen aan. 1x de 60cm en 2x de 80cm. Ben benieuwd. Besteld op 22 en 23 sept.
Ik heb een mss wat rare insteek in deze. Als ik de 'nieuwe' 600’s vergelijk met de oude die ik al had, lijkt het erop dat de kwaliteit op onderdelen wat minder is. Spuitgietwerk is grover, handvaten minder verfijnd, dat soort dingen. Zou het kunnen dat Bessey een partij ondermaatse spullen via dit kanaal probeert te lozen zonder de tussenhandel daar mee te belasten?
NB. Qua klemmen en zo werken de nieuwe echt ook goed, maar het viel me vandaag op toen ik de nieuwe voor het eerst gebruikte.
O - en de laatste 800's die ik besteld heb zouden donderdag komen.
En op de tangen staat het merk BesseijPlot twist: het zijn allemaal Chinese imitaties
Het lijkt me sterk nar een merk als Bessey dit doelbewust zou doen. Ze zetten wel hun eigen naam op het spel, ongeacht welke handelaar er tussen zit. Lijkt me eerder dat ook een merk als Bessey doorontwikkeld en duurzaam met grondstoffen om wilt gaan. De foot print van zulke organisaties is enorm. LEGO maakt tegenwoordig ook blokjes van organische grondstoffen en recycled plastic. Hierdoor zijn de blokjes ook niet meer exact hetzelfde als die uit 1980. Maar ze passen wel op elkaar, en werken hetzelfde.Ik heb een mss wat rare insteek in deze. Als ik de 'nieuwe' 600’s vergelijk met de oude die ik al had, lijkt het erop dat de kwaliteit op onderdelen wat minder is. Spuitgietwerk is grover, handvaten minder verfijnd, dat soort dingen. Zou het kunnen dat Bessey een partij ondermaatse spullen via dit kanaal probeert te lozen zonder de tussenhandel daar mee te belasten?
En waarom dan allemaal alleen in NL dumpen? Heb nergens anders deze lage prijzen gezien? En waarom alleen de sets van 2 stuks in 60 en 80? Enige verschil is uiteindelijk lengte, koppen zijn hetzelfde. Als ze het al zouden doen, lijkt me dat ze plukjes via Amazon over heel Europa verspreiden en zouden ze dat denk ik zowel in 1 als 2 stuks doen. Neem aan dat ze het dan zo 'low profile' mogelijk doen.Ik heb een mss wat rare insteek in deze. Als ik de 'nieuwe' 600’s vergelijk met de oude die ik al had, lijkt het erop dat de kwaliteit op onderdelen wat minder is. Spuitgietwerk is grover, handvaten minder verfijnd, dat soort dingen. Zou het kunnen dat Bessey een partij ondermaatse spullen via dit kanaal probeert te lozen zonder de tussenhandel daar mee te belasten?
NB. Qua klemmen en zo werken de nieuwe echt ook goed, maar het viel me vandaag op toen ik de nieuwe voor het eerst gebruikte.
O - en de laatste 800's die ik besteld heb zouden donderdag komen.
Hier besteld op 21 sept, maar nog geen leverdatum bekend..Hier besteld op 21 september, morgen geleverd maar wel pas 1 dag voor de levering bericht.
Zelf heb ik een aantal van 100cm, maar dan wel de KREV uitvoering. Hier is de kop ook verschuifbaar, in tegenstelling tot de KRE waar de kop een vaste positie heeft.Welk formaat corpus lijmklemmen zijn het handigst om te hebben?
Iemand een tip?
Ik heb op Amazon een aanbieding van de kre100-2k gevonden.
2 stuks voor €107.
Doen?
In aanvulling, aangezien je ze kunt verlengen kun je met meerdere kleinere klemmen ook grotere projecten klemmen.Zelf heb ik een aantal van 100cm, maar dan wel de KREV uitvoering. Hier is de kop ook verschuifbaar, in tegenstelling tot de KRE waar de kop een vaste positie heeft.
1 meter is best groot, zwaar en niet echt makkelijk handelbaar bij kleinere projecten. Groter is in dit geval niet altijd beter. En als hij dan toch zo groot moet zijn, dan is de KREV uitvoering wel aan te raden.
het hangt van je klussen af. Wil je een paar leuke klemmen om te beginnen, kies dan eerder voor de 60cm. En als je dan een klus hebt die groter vereist, heb je een goed excuus om meer te kopen
De KRE of de KREV?In aanvulling, aangezien je ze kunt verlengen kun je met meerdere kleinere klemmen ook grotere projecten klemmen.
Dat kan met allebei de type klem. De KREV heeft een verstelbare "kop" terwijl de KRE een fixxed kop heeft. Voor de rest zijn ze gelijk.De KRE of de KREV?
De lengte van de klemmen en de maat van je werkbank maken uit of je het verlijmen op de werkbank kunt doen of moet uitwijken naar de vloer. En ik weet uit ervaring dat op de vloer in de weer moeten niet echt fijn voor je lijf is.Welk formaat corpus lijmklemmen zijn het handigst om te hebben?
Iemand een tip?