hopelijk is dat zoBij een subsite van toolnation staan ze ook aan 59 euro.
Op de foto staat maar 1 klem, maar volgens bessey is de KRExxx-2K benaming 2 stuks in een doos.
maar volgens bessey is de KRExxx-2K benaming 2 stuks in een doos.
Voor zover ik weet slaat de 2K op het soort handvat, namelijk 2-komponent. Dus inderdaad niet op het aantal, dat is gewoon per stuk (tenzij anders vermeld)Volgens mij is het “2K” gedeelte niets meer dan een onderdeel van het modelnummer en zegt het niets over het aantal in de verpakking
Dit is correct.Voor zover ik weet slaat de 2K op het soort handvat, namelijk 2-komponent. Dus inderdaad niet op het aantal, dat is gewoon per stuk (tenzij anders vermeld)
Bij mij lag er eentje los in de doos. Mss bij jou ook?Hm, viel me nu pas op dat 1 van mijn 3 setjes de bovenste zwarte kapjes missen, dus van de vaste kop. En dan de buitenste, dus waar je niet mee klemt. Zal amazon eens een mailtje sturen.
Was bij mij ook... Had 'm al bijna weggegooid....Bij mij lag er eentje los in de doos. Mss bij jou ook?
Foto!!Nope helaas, dozen zijn compleet verscheurd de container ingegaan. Het zou tussen het opvulpapier gezeten kunnen hebben. 2 sets zaten in plastic, de derde niet. Kan niet achterhalen welke set welke verpakking had.
Heb ze een bericht gedaan maar zag ook dat een setje met 3 kapjes en een paar afstandshoudertjes 8 a 9 euro kost. Dus hoe dan ook komt het goed.
Zojuist ook een simpel rek gemaakt, paar stukken 4x7 die iets achterover hellen. Werkt top.
Bij mij ontbrak er ook zo'n kapje, de doos had ook schade en was door de koerier terug dichtgeplakt. Nasturen was niet mogelijk, omruilen zou lang duren. Het setje met kapjes was niet beschikbaar bij Amazon. Uiteindelijk hebben ze 22 euro teruggestort (prijs voor het setje + verzending) zodat ik dit bij Gereedschappro kon aankopen. Wat mij betreft keurig opgelost!Nope helaas, dozen zijn compleet verscheurd de container ingegaan. Het zou tussen het opvulpapier gezeten kunnen hebben. 2 sets zaten in plastic, de derde niet. Kan niet achterhalen welke set welke verpakking had.
Heb ze een bericht gedaan maar zag ook dat een setje met 3 kapjes en een paar afstandshoudertjes 8 a 9 euro kost. Dus hoe dan ook komt het goed.
Zojuist ook een simpel rek gemaakt, paar stukken 4x7 die iets achterover hellen. Werkt top.
bij bpost was ook mijn doos gescheurdIs nogal groot en zwaar om te verliezen, maar bpost kan het wel