Tip Amazon.nl en Bessey KRE-80 corpus klemmen

AtelierHQ

Actieve deelnemer
8 jul 2019
137
63
Opwijk
Ik ging gisteren 3 sets binnen krijgen, maar 1tje is verloren gegaan. Ik hoop dat hij nog opdaagd, want bij amazon staat dat ze dan het bedrag terugbetalen ipv. opnieuw te verzenden.
Iemand ervaring hiermee?

Ben ook nog altijd de 2x60 set in het oog aan het houden, maar die blijft op de hoge prijs staan (meer dan 2x een enkele klem).
 

Marijn

Actieve deelnemer
8 feb 2012
368
159
Eindhoven
Ook hier in drie verschillende leveringen weer 5 sets van 60cm geleverd, 24 september besteld. Nu ga ik dit topic niet meer volgen, kan zulke koopjes niet laten schieten, en lijmklemmen kun je nooit genoeg hebben maar de werkplaats is nu wel vol ;)
 

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.192
1.972
Klein-Brabant, Vlaanderen
Bij een subsite van toolnation staan ze ook aan 59 euro.
Op de foto staat maar 1 klem, maar volgens bessey is de KRExxx-2K benaming 2 stuks in een doos.
hopelijk is dat zo
ff wachten op de collega die de gok waagt om daar te bestellen + er inderdaad 2 ontvangt
in mijn ervaring is er een verschil tussen 'verpakkingseenheid' en 'leverings- of verkoopseenheid'
ter aanvulling: bij bol.com staan ze ook 'zo geprijsd'
1633115332821.png

1633115381545.png
 

AtelierHQ

Actieve deelnemer
8 jul 2019
137
63
Opwijk
Het zal de KRE60-2K-OH variant zijn die 2 stuks is.
De prijs van de KR80-2K op deze site is exact de prijs die ik zaterdag betaalde bij Amazon. Misschien is het deze site waarop het pricematching algoritme soms verkeerd loopt.
 

Joost79

Actieve deelnemer
27 mei 2017
454
139
Apeldoorn
Volgens mij is het “2K” gedeelte niets meer dan een onderdeel van het modelnummer en zegt het niets over het aantal in de verpakking
 

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.767
983
Omgeving Eindhoven
maar volgens bessey is de KRExxx-2K benaming 2 stuks in een doos.
Volgens mij is het “2K” gedeelte niets meer dan een onderdeel van het modelnummer en zegt het niets over het aantal in de verpakking
Voor zover ik weet slaat de 2K op het soort handvat, namelijk 2-komponent. Dus inderdaad niet op het aantal, dat is gewoon per stuk (tenzij anders vermeld)
 
  • Leuk
Waarderingen: Petrolhead

kootje007

Actieve deelnemer
9 feb 2015
146
30
43
Zwolle
www.kootje.com
Hm, viel me nu pas op dat 1 van mijn 3 setjes de bovenste zwarte kapjes missen, dus van de vaste kop. En dan de buitenste, dus waar je niet mee klemt. Zal amazon eens een mailtje sturen.
 

kootje007

Actieve deelnemer
9 feb 2015
146
30
43
Zwolle
www.kootje.com
Nope helaas, dozen zijn compleet verscheurd de container ingegaan. Het zou tussen het opvulpapier gezeten kunnen hebben. 2 sets zaten in plastic, de derde niet. Kan niet achterhalen welke set welke verpakking had.

Heb ze een bericht gedaan maar zag ook dat een setje met 3 kapjes en een paar afstandshoudertjes 8 a 9 euro kost. Dus hoe dan ook komt het goed.

Zojuist ook een simpel rek gemaakt, paar stukken 4x7 die iets achterover hellen. Werkt top.
 

peterdorn

Actieve deelnemer
1 dec 2019
406
175
Leeuwarden
Nope helaas, dozen zijn compleet verscheurd de container ingegaan. Het zou tussen het opvulpapier gezeten kunnen hebben. 2 sets zaten in plastic, de derde niet. Kan niet achterhalen welke set welke verpakking had.

Heb ze een bericht gedaan maar zag ook dat een setje met 3 kapjes en een paar afstandshoudertjes 8 a 9 euro kost. Dus hoe dan ook komt het goed.

Zojuist ook een simpel rek gemaakt, paar stukken 4x7 die iets achterover hellen. Werkt top.
Foto!! 😄
 
  • Leuk
Waarderingen: antwerpenpjvan

JonasLa

Actieve deelnemer
15 mei 2016
92
73
Nope helaas, dozen zijn compleet verscheurd de container ingegaan. Het zou tussen het opvulpapier gezeten kunnen hebben. 2 sets zaten in plastic, de derde niet. Kan niet achterhalen welke set welke verpakking had.

Heb ze een bericht gedaan maar zag ook dat een setje met 3 kapjes en een paar afstandshoudertjes 8 a 9 euro kost. Dus hoe dan ook komt het goed.

Zojuist ook een simpel rek gemaakt, paar stukken 4x7 die iets achterover hellen. Werkt top.
Bij mij ontbrak er ook zo'n kapje, de doos had ook schade en was door de koerier terug dichtgeplakt. Nasturen was niet mogelijk, omruilen zou lang duren. Het setje met kapjes was niet beschikbaar bij Amazon. Uiteindelijk hebben ze 22 euro teruggestort (prijs voor het setje + verzending) zodat ik dit bij Gereedschappro kon aankopen. Wat mij betreft keurig opgelost!
 

kootje007

Actieve deelnemer
9 feb 2015
146
30
43
Zwolle
www.kootje.com
Daar zeg je me wat inderdaad, de doos waar ze los inzaten was inderdaad stuk, daar zat een grote scheur in. Heb daar geen foto van gemaakt en het is me domweg niet opgevallen dat er iets niet bijzat.
 

AtelierHQ

Actieve deelnemer
8 jul 2019
137
63
Opwijk
Hier lag ook 1 kapje los in de doos. 3 van de 5 sets zijn al verstuurd. 2 aangekomen en 1 verloren bij bpost. Hoop dat het deze week aankomt. Is nogal groot en zwaar om te verliezen, maar bpost kan het wel 🤣
 

kootje007

Actieve deelnemer
9 feb 2015
146
30
43
Zwolle
www.kootje.com
Al bericht terug van Amazon gehad, ze sturen een nieuwe set. Losse kapjes konden ze niet sturen. Goed opgelost.

Hier foto's van mijn simpele ophangsysteem:

20211003_173100.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: peterdorn

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.