Die klemmen aanzienlijk minder dan de kre en krevsZag dat de UniKlamp UK er ook in een 80 en 100 cm versie aankomt.
Die klemmen aanzienlijk minder dan de kre en krevsZag dat de UniKlamp UK er ook in een 80 en 100 cm versie aankomt.
Maar nog steeds fijne klemmen, alleen hebben ze een heel ander doel. Zeker als je kleine dingen maakt zijn die UniKlamps wel lekker hanteerbaar.Die klemmen aanzienlijk minder dan de kre en krevs
Bij sautershop.com moet je wegblijven. Als het bij hun verstuurd is en je hebt betaald vervallen al je rechten.Voor diegenen die nog zoeken zijn deze blauwe klemmen misschien ook een idee?! sauter Body Clamps
Huh? Vertel eens?Bij sautershop.com moet je wegblijven. Als het bij hun verstuurd is en je hebt betaald vervallen al je rechten.
Gebruik de zoekfunctie maar eens op dit forum. Ik denk ongeveer een jaar geleden heb ik daar over gepost.Huh? Vertel eens?
Misschien verdient dit even meer toelichting, of een linkje naar de post van jou van "ik denk ongeveer een jaar geleden"?Bij sautershop.com moet je wegblijven. Als het bij hun verstuurd is en je hebt betaald vervallen al je rechten
Ik heb dat gedaan, omdat ik benieuwd was, maar er zijn behalve jouw opmerking hierboven geen berichten van jou hand op het forum te vinden over iets wat met sauter te maken heeft?Gebruik de zoekfunctie maar eens op dit forum. Ik denk ongeveer een jaar geleden heb ik daar over gepost.
Ik kon het ook niet vindenIk heb dat gedaan, omdat ik benieuwd was, maar er zijn behalve jouw opmerking hierboven geen berichten van jou hand op het forum te vinden over iets wat met sauter te maken heeft?
Ik kan het ook niet meer vinden. Daarna zou er een topic aangemaakt worden voor slechte ervaringen bij een webshop.Ik kon het ook niet vinden
Dit vind ik wel een nare insinuatie. Het forum is onafhankelijk en kritiek mag als het gerechtvaardigd is. Wellicht is jouw topic met het veranderen van de forumsoftware, verdwenen. Dat zou jammer zijn, maar je bent welkom om je verhaal nogmaals met ons te delen. Wellicht zijn er meer mensen met dezelfde of vergelijkbare ervaringen. Nu zeg jij dat je bij Sautershop niet moet bestellen, alleen is het ons niet duidelijk waarom dat zou zijn.Ik kan het ook niet meer vinden. Daarna zou er een topic aangemaakt worden voor slechte ervaringen bij een webshop.
Sautershop is een sponsor zeker?
Beetje vreemde opmerking van je, maar goed commentaar is makkelijker dan uitleg schijnbaar…Ik kan het ook niet meer vinden. Daarna zou er een topic aangemaakt worden voor slechte ervaringen bij een webshop.
Ik heb ook geen slechte ervaringen bij Sauter hoor. Goeie spullen. Reageren snel. Ietsje aan de prijs, dus bestel er niet vaak.Ik bestel al járen bij Sautershop en heb er nog nooit enig probleem ondervonden. Wel een keer een defect apparaat ontvangen, maar dat werd keurig vervangen. Ze hebben nooit "gezeurd" over welk recht dan ook dat ik wel of niet zou hebben.
nogal beledigend... misschien is het topic nooit van de grond gekomen omdat niemand anders klachten had?Ik kan het ook niet meer vinden. Daarna zou er een topic aangemaakt worden voor slechte ervaringen bij een webshop.
Zeker en als jullie met zijn allen dit even laten weten aan ons, dan kunnen we een inkoopactie speciaal hiervoor doen.≥ 2x BESSEY Corpusklem REVO KRE 800/95 nieuw — Gereedschap | Handgereedschap — Marktplaats
Nieuw in dichte doos een set (van 2 stuks) van de 80cm-versie van Bessey's REVO-corpusklem.Met een jaar garantie.Liefst ophalen ivm formaatlink.marktplaats.nl
Komt redelijk in de buurt kwa prijs.