Tip Amazon.nl en Bessey KRE-80 corpus klemmen

jorisvh

Post veel
Bij mij zijn vorige week 2 pakjes met 2 x KRE80 toegekomen, 1 met UPS uit Leipzig en 1 met Bpost uit Hannover, op 2 verschillende dagen, kwestie van de transportkosten te maximaliseren.
Ze zaten enkel in de originele Bessey doos die niet echt geschikt is voor transport als los pakket. 1 doos was dan ook opengescheurd en alles was er opnieuw ingepropt, maar wel compleet en onbeschadigd.
Ik heb ze naast mijn KREV150 die ik via reguliere weg gekocht heb gelegd en zie eerlijk gezegd geen enkel kwaliteitsverschil.
en nu maar wachten tot de KRE60 nog eens in de promo gaan 🙏.
 

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.767
983
Omgeving Eindhoven
Hier foto's van mijn simpele ophangsysteem:
20211003-173053

20211003-153242
Hangt mooi zo, toch?
@kootje007 Ik zie dat je je foto's plaatst via een externe site. Zou je die via het forum willen plaatsen? Het gebeurt vaak dat dit soort externe sites na verloop van tijd uit de lucht gaan, en dan zijn topics waardeloos omdat de foto's hier niet meer zichtbaar zijn... Plus het kijkt wat fijner als ze meteen bij de tekst staan en niet iedereen op een (mogelijk kwaadaardige) link hoeft te gaan klikken!
Afbeeldingen hier invoegen doe je met deze knop:
afbeelding.png

Bij mij hangen de klemmen horizontaal boven de deur:
Overigen niet nu besteld, maar ik denk dat ik +/- een jaar geleden dezelfde aanbieding tegen ben gekomen bij Amazon. Waren toen ook flink goedkoper dan elders.
IMG_1628.JPEG

IMG_1629.JPEG
 

kootje007

Actieve deelnemer
9 feb 2015
146
30
43
Zwolle
www.kootje.com
Hangt mooi zo, toch?
@kootje007 Ik zie dat je je foto's plaatst via een externe site. Zou je die via het forum willen plaatsen? Het gebeurt vaak dat dit soort externe sites na verloop van tijd uit de lucht gaan, en dan zijn topics waardeloos omdat de foto's hier niet meer zichtbaar zijn... Plus het kijkt wat fijner als ze meteen bij de tekst staan en niet iedereen op een (mogelijk kwaadaardige) link hoeft te
goed punt, aangepast!
 
  • Leuk
Waarderingen: The Boktor

AtelierHQ

Actieve deelnemer
8 jul 2019
137
63
Opwijk
Heb deze morgen bericht gekregen dat set 4 verstuurd is, maar set 3 is automatisch retour afzender gegaan.
Iemand ervaring met amazon of ze dit opnieuw willen verzenden of is het automatisch geld retour en koop maar opnieuw aan de hogere prijs? (is meer dan 2 keer de losse klem dus gaan we niet doen)
 

dragonhaertt

Actieve deelnemer
11 jun 2020
214
117
Hier twee sets binnen gekregen en ook bij mij zaten bij beide sets één kapje los.
Viavia heeft ook twee sets voor mij ontvangen, maar die heb ik nog niet open gemaakt.
Één doos daarvan is gescheurd, dus ik moet even goed controleren of die compleet is vanmiddag.

Zou dit misschien onderdeel zijn van de reden voor de goedkope verkoop? Als er zo veel dozen opengescheurd zijn kan dat bijna geen toeval zijn. Misschien een container die omgevallen is o.i.d.?
 

AtelierHQ

Actieve deelnemer
8 jul 2019
137
63
Opwijk
Ze versturen ze gewoon in de originele doos die gemaakt is om in containers of op paletten te vervoeren. Als die dan over en weer gesmeten worden door werknemers of op een sorteerband dan is de kans groot dat die scheuren. Zeker door het intern gewicht en de relatief kleine oppervlakte van de klem. Dat is als een ram.
Die lage prijs is gewoon een algoritme fout van amazon.
 

AtelierHQ

Actieve deelnemer
8 jul 2019
137
63
Opwijk
Heb deze morgen bericht gekregen dat set 4 verstuurd is, maar set 3 is automatisch retour afzender gegaan.
Iemand ervaring met amazon of ze dit opnieuw willen verzenden of is het automatisch geld retour en koop maar opnieuw aan de hogere prijs? (is meer dan 2 keer de losse klem dus gaan we niet doen)
Contact opgenomen met amazon en ze gaan een vervangende set sturen. Als alles nu wel aankomt heb ik alsnog mijn 5 setjes 🤗

Op de KRE600 zal het nog wat wachten zijn vrees ik, prijs is al bijna een week niet meer veranderd.
 

Yozu

Actieve deelnemer
12 jul 2020
117
67
Spijkenisse
Ik hoop dat de KREV1000 ook een keer in de aanbieding komen 😉

Anders toch genoodzaakt om een keer richting Haarlem af te taaien.
 

teunos

Actieve deelnemer
12 apr 2021
105
91
Oss
Het lijkt erop dat ze wakker zijn geworden, ze zijn nu volop leverbaar maar wel voor de reguliere prijs. De "aanbieding" lijkt hiermee tot een einde te zijn gekomen.
 

peterdorn

Actieve deelnemer
1 dec 2019
406
175
Leeuwarden
Dit zat op de doos bij mij. Letterlijk vertaald vanuit het Pools:

notitie ingesteld. set = 1 stuk

Met zulke notities snap ik wel dat het mis gaat 😅
 

Bijlagen

  • 68070D23-24DA-420C-95A8-DCEACCC50B08.jpeg
    68070D23-24DA-420C-95A8-DCEACCC50B08.jpeg
    143,1 KB · Weergaven: 20

Pierewaai

Actieve deelnemer
23 feb 2019
232
58
Op MP (geen relatie met de adverteerder) heb je deze aanbieder. Het is duurder dan de AMAZON "aanbieding", maar weer goedkoper dan bijvoorbeeld gereedschappro.

 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.261
310
Heelsum
Dit zat op de doos bij mij. Letterlijk vertaald vanuit het Pools:

notitie ingesteld. set = 1 stuk

Met zulke notities snap ik wel dat het mis gaat 😅
Nee daar gaat het niet mis. Dit is bedoeld om te zorgen dat de orderpicker niet in de verleiding komt om 1 klem uit de doos te hale maar 1 doos als 1 stuk te zien. Het eeuwige dilemma in magazijn omgevingen wat nou exact 1 stuk is. Een stuk, een binnendoos, een omdoen. Ik werk in logistieke omgevingen en je wil niet weten welke nachtmerries dit oplevert. klanten die 1 handschoen krijgen terwijl ze een doos met 100 paar moeten hebben en omgekeerd in alle varianten...
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.