Ik heb ook interesse voor de 600mm variant. Heb al enkele 800 en 1000 en zoek nog een kleinere maat.Op zich zeker interesse, maar wel voor de 600mm. Die meterklemmen zijn gewoon veel te lomp bij kleiner werk. Ik wil juist kleinere om minder met een overschot aan ijzer te hoeven werken.
Ben ook voor inkoopactie wanneer de prijs natuurlijk goed isZeker en als jullie met zijn allen dit even laten weten aan ons, dan kunnen we een inkoopactie speciaal hiervoor doen.
Ik zou zelf namelijk niet deze 80cm KR nemen maar die van een meter, want vanaf een meter krijg je hem met verschuifbare kop, dat is veel handiger!
Sander
Dan kan je heel lang wachten nm. totdat er Bessey een KREV 1250 wordt geproduceerd.@SanderGP wat betreft de inkoop actie, als de prijs goed is heb ik wel interesse in de KREV 125
Ah, je hebt gelijk. Nou 150 is ook goedDan kan je heel lang wachten nm. totdat er Bessey een KREV 1250 wordt geproduceerd.
Voor de goede orde, de KREV bestaat niet in 1250mm.
kennelijk hebben ze het door: ik klik de link aan en wat zie ik: meer dan twee keer zo duur en ook een enkele iets duurder dan die 62. Jammer, ben ik kennelijk te laat, of zie ik iets over het hoofd.?