Het zal m.i. niet om enorme aantallen gaan en de leverancier moet toch een globale ordergrootte weten om een offerte te kunnen maken.
Daarom stel ik voor om vooraf de behoefte te inventariseren zodat we globaal weten om welke aantallen en typen het gaat. En ook het aantal verzendingen bekend is. Op basis daarvan vragen we GereedschapPro en een andere aanbieder om prijzen.
Aansluitend kunnen de deelnemende forumleden laten weten of ze de order definitief gaan plaatsen. En dat doen ze dan ook ieder individueel. dat lijkt mij praktischer i.v.m. de betaling en de verzending.
Iets anders.
Ik heb geprobeerd om mijn Excel bestand in een post te plaatsen maar dat bestandstype wordt niet geaccepteerd. Nu heeft in een andere post
@Mark84 voorgesteld om het middels een Google document te doen maar daar voel ik niet veel voor. Wel bedank
@Mark84 voor je voorstel.
Graag wil ik de inventarisatie afmaken en daarvoor zie ik twee oplossingsrichtingen, t.w.:
1. ieder forumlid die wil meedoen stuurt mij via een pb zijn emailadres zodat ik het Excel bestand kan toesturen vice versa. In het Excel bestand dat hij/zij dan ingevuld heeft wordt alleen zijn/haar forumnaam vermeld
2. ieder forumlid die meedoet plaatst in een nieuw te maken post zijn wensen en deze ga ik dan verwerken. Deze optie heeft nadrukkelijk niet mijn voorkeur omdat ik dan fouten kan maken en er waarschijnlijk ook veel heen- & weer gepost gaat worden bij onduidelijkheden.
Ik hoop dat jullie voor optie 1 kiezen.