Bedankt! Ja de ruit wordt ook nog zelf gefabriceerd, misschien dat ik het wel laat lassen maar dat moet ik nog even zien.Ik vind hem echt prachtig worden, ook de RVS "cutwater" is erg geslaagd. Ga je de omlijsting van de voorruit ook zelf fabriceren?
Dankjewel! Ja ik kan een echte "mierenneuker" zijn om het maar zo te zeggen. Als ik dat niet was dan was de boot vast allang klaar geweestIk vind het om te kwijlen zo mooi.
Alhoewel ik het gevoel snap dat als het je eigen project is, dat je alle "foutjes" ziet.
De buitenstaander echter ziet dat hoogstwaarschijnlijk niet.
Ben heel benieuwd!Tja wat is origineel in dit geval. Ik zoek voornamelijk wat ik mooi vind en maak dat indien nodig pas aan de boot. De gashendel/stuurinrichting is standaard Vetus spul, voor het stuur zelf heb ik een stuur uit de autowereld gepakt en een naaf gemaakt zodat deze op de vetus stuurinrichting past. Verder komt er veel spul weg bij Toplicht hun hebben veel traditioneel en sierlijk beslag. En verschillende dingen zoals bijvoorbeeld de scharnieren voor het motorluik maak ik zelf. Het enige "oude" onderdeel wat erop komt is het boeglicht wat uit amerika komt en opnieuw verchroomd is.