Tafelproject "Life"

Kor

Post veel
10 jun 2012
1.489
852
Als de uitvoering afwijkt van de opdracht ligt het probleem (en de oplossing) bij de leverancier.
Als in de specificaties geen sleufgaten worden benoemd ben je afhankelijk van coulance. Als die ontbreekt, zie mijn opmerking over de rattestaart...

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
11.437
4.375
Als je je project af wil maken zou ik er bij de buitenste 8 gaten, even een gat naast boren en het tussenstukje er even met de deco uithalen. De middelste 4 gaten ook gebruiken en de rest niet gebruiken. Bolkopschroeven en onderlegringetjes gebruiken en er gebeurt niets mee.

Houtmoet

Actieve deelnemer
22 okt 2013
355
148
Met chevy eens. Ik zou voor de buitenste 4 gaan en de middelste 2. Iets van compensatie van de leverancier zou mooi zijn, maar ik zie op zijn site dat hij sowieso aan het opruimen is.

• Leuk
Waarderingen: trigger

John1969

Post veel
10 jul 2023
1.667
1.041
‘s-Hertogenbosch
Je kunt over compensatie gaan discussiëren, zal misschien gaan over een paar euro, verder moet je het probleem toch zelf oplossen….. ik denk dat jouw beschikbare tijd meer waard is dan de compensatie oplevert…. Lekker oplossen zoals @chevy66 zegt en van je tafel gaan genieten…….
Heb je nog net iets meer aan je tafel gedaan dan alleen maar het onderstel er gewoon ondergeschroefd

Ben benieuwd naar het finale plaatje van een schitterend project 👍🏼

Groetjes John

trigger

Oud hout
15 jun 2020
3.188
2.473
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Jullie hebben allemaal gelijk, uiteraard. Het is jammer dat de fabrikant niet een beetje vooruit dacht, maar ik kan dit wel fixen en gá dit ook fixen. Zodra ik weer een vrije dag heb.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.