Beste forumleden,
Velen onder jullie hebben zich waarschijnlijk iets totaal anders voorgesteld wat het zou worden. Hier heb je het resultaat door een werkstuk verschillende malen te herlijmen met verloren hout en telkens in een andere richting te gaan draaien. Eigenlijk heel simpel achteraf bekeken voor me, maar ik heb hier maanden mee bezig geweest.
Een aantal leden schreven het volgende: “wow, whaaw, geweldig, schitterend, fantastisch, gaaf, prachtig, vakwerk, ik snap er nog altijd geen bal val, ik heb ervan genoten, enz.”Dit heeft veel betekenis voor me en maakt me gelukkig dat jullie hiervan iets opsteken.
MacelG gaf de volgende opmerking: “Vanuit elke zijde ziet er weer anders uit”.
Daar heeft hij zeker een punt op. Hoe meer je ernaar kijk, hoe meer je andere vormen erin ziet. Als ik er recht op kijk aan de voor en achterkant, dan zie ik er een cobra slangvorm in. Ik denk dat deze naam iets zal worden voor het werkstuk. De Cobraslang.
Pel en Meron schreven het volgende: “Didier, je hebt jezelf dit keer toch overtroffen”. “De complexiteit van de stappen die nodig zijn om tot het eindresultaat te komen, kan ik erg waarden”. De lat heb ik nog hoger gaan leggen waarvan ik heel trots ben ondanks wat er gebeurd is. Bedankt mannen.
Tom op eigen Houtje zei het volgende: “ik alle foto' s wel 3 keer gezien en is alles erg duidelijk ik snap het nog niet en das juist zo leuk om te kunnen ervaren lol
heerlijk om te weten dat er nog zoveel bij te leren valt”. Bedankt man
Willems Ontwerp zei: “Prachtig resultaat met dit maal letterlijke hersenbrekende bewerking”. Dit was ook zo, maar mijn doel is er met vallen en opstaan.
Sunrayes zijn opmerking vind ik heel boeiend: Het kost wat bloed, zweet en tranen, maar het ziet er weer prachtig uit! Deze 3 termen zijn correct, maar de tranen zijn enkel van geluk geweest.
Ornament: “Dat zal naar een aantal expo's moeten, houtbewerkers zullen ernaar vragen”.
Dit zal ik zeker doen.
Massis: “Ik vraag me dan altijd af wat het meeste pijn deed op dat moment, je hoofd, of je werkstuk na zoveel planning en uren werk uiteengespat zien liggen...“; Wel het meeste dat me toen trof was mijn werkstuk te zien liggen na het uiteenspatten. Die hoofdwonde was dan pas bijzaak voor me. Ik was er te lang mee bezig geweest om zo’n werkstuk te kunnen realiseren.
Berm: “Jij bent uit het goede hout gesneden. Proficiat met je wederom geweldige resultaat”. Ik ben van mijn 7 jaar grondig bezig met het vakgebied houtbewerking. Bedankt voor deze schitterende woorden.
Nico oosthoek: “Knap werk Didier, voor al de manier hoe je uitgedokterd hebt hoe je dit moest maken. Ik had zoiets al eens gezien en dacht toen "dit kan nooit op een draaibank gemaakt zijn" Maar jij bewijst hier duidelijk dat het kan”. Bedankt man om van zo’n grootmeester als u deze woorden te mogen ontvangen.
Opeatey: “Ik verwacht dat dit uitmuntende werkstuk te bewonderen valt op de demodag van Radius in Halsteren op 23 april a.s.”. Wel Pieter, het is bijna af en deze mag je zeker daar verwachten.
Ik ga zo snel mogelijk het eindresultaat nog plaatsen.