Mijn 15m2 werkplaats

JochemK

Actieve deelnemer
15 okt 2016
672
323
Het Groene Hart
Herkenbaar probeem, dat als je eerst 17 dingen aan de kant moet zetten en je je spreekwoordelijke kont niet kunt keren, het plezier je snel vergaat.

Ik vind dat je de boel weer slim opgeruimd hebt en hoop dat je snel weer met veel plezier aan de slag kunt!

L.N.

Post veel
11 jul 2014
2.148
1.016
Ik begrijp je frustratie, er gaat veel tijd verloren met materiaal te verplaatsen en op te ruimen om plaats te maken voor je werkstukken. En dan komt er ook nog regelmatig nieuw gereedschap en machines bij waar je ook weer plaats voor moet vinden/maken ;)
Ja, of slim zijn. Ik denk dat ik meer gebruik zou maken van een Shaper dan van mijn CNC, terwijl de CNC veel meer ruimte inneemt. Maar goed, die Shaper is weer een flinke investering.
Herkenbaar probeem, dat als je eerst 17 dingen aan de kant moet zetten en je je spreekwoordelijke kont niet kunt keren, het plezier je snel vergaat.

Ik vind dat je de boel weer slim opgeruimd hebt en hoop dat je snel weer met veel plezier aan de slag kunt!
Ik hoop het ook en moet zeggen dat ik de laatste dagen al weer meer zin heb om wat te doen. Nu nog een project.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.