Dat is heel aardig, maar de afstand Maastricht - Hilversum doet mij twijfelen.Ik heb de sabre 350 staan.
Je mag em wel komen testen.
Dan kan je ook echt vergelijken of je het beter vind of niet.
Ach is maar een stukjeDat is heel aardig, maar de afstand Maastricht - Hilversum doet mij twijfelen.
Staat in ieder geval nog niet op hun site.Als ik me niet vergis, heeft Baptist binnen kort weet een demo moment van Record Power. Je kan inschrijven voor lintzagen. Ik was bij de vorige uit interesse voor hun vlakbank. De man ligt super goed uit hoe je een lintzaag afstelt en gebruikt. Misschien kan je daar wat mee?
Voor kleine aanpassingen gebruik ik een hamer. Werkt net als bij een ouderwetse schaaf. Ik ken alleen maar mensen met grote gietijzeren lintzagen. Daar hebben ze zo'n zaag vooral om mee te zagen, dus je wil de knop indrukken en zagen. Niet eerst aan een wiel gaan staan draaien en dan de sporing gaan bij stellen. Het wiel beleg is over het algemeen al minstens 50 jaar oud, dus dat kan er wel tegen.
Uit de nieuwsbrief van vorige week (of de week ervoor):Staat in ieder geval nog niet op hun site.