Maar Rob voor dat je het hele bedrijf op zijn kop zet wel even duidelijk zeggen wat je ervoor wilt hebben ( momenteel platzak (wie niet zou ik bijna zeggen) )vind het altijd erg belangrijk om vooraf afspraken te maken dan wordt er niemand achteraf teleurgesteld !
Kost niks. Het is tien minuten werk en ik hoef er niks voor overhoop te halen. Ik vind je project (jullie project, moet ik zeggen eigenlijk) leuk en draag graag een steentje bij.
Kan je een close up maken van de bovenkant van het metalen ding waar de moer omheen moet en daar ook de breedte en diepte van opgeven in mm? Zoals ik het nu zie kan het mooier, gewoon een gleuf in een stukkie staal.
Je meting (8,7) was correct
. Je kijkt vanaf het 8mm streepje naar de onderste rij streepjes en zoekt het streepje wat "past. het cijfer bij dat streepje komt achter de komma.
Komt goed.
Groet, Rob.
PS: HBM verkoopt digitale schuifmaten vanaf vijftien piek, ze zijn prima! Als de platzakkerij weer over is, dan zou je het eens kunnen overwegen. Echt nodig heb je het niet, als je wat vaker meet met een schuifmaat gaat het prima met die van jou. Ik gebruik er altijd een tijdens houtbewerking, meet lekker snel als je een exacte breedte wil hebben.