meubelmakerskistje II

A

Athanor

Guest
Geweldig!! Prima gedaan hoor Sam!

Nu wordt het toch wel tijd om er mee te beginnen, Eerst maar eens een weekend er tussenuit om er over na te denken....:rolleyes:

Fons

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.364
85
Amsterdam
We zijn met geloof ik met 16 personen die van plan zijn het kissie te bouwen Sam dat betekend dat wij met zijn alle effe aanwippen in Antwerpen :p ??

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.364
85
Amsterdam
Sam Ponette: stukje fineer ertussen lijmen voor een strakkere verbinding?
Wil eerst , zover het mij mopgelijk is, nauwkeurig leren meten, aftekenen , controleren enne controleren nameten effe adem halen ....is ie goed en dan pas doen . Let wel ...... dat is het idee ....de uitvoering dat is een totaal andere kwestie !!
En natuurlijk zijn er allerlei truken maar die wil ik nu niet gelijk toepassen. Dus gewoon midden stijl op de berg gesmeten (de berg van mislukkingen) en overnieuw gemaakt.
TADAAAAAA!!!! :D
frontkissie.jpg

Woruta

Actieve deelnemer
23 mei 2013
393
0
Haarlem
Ik heb twee Records 44 laten invliegen, dus ik kan de groefjes gaan schaven ;)

Laatst bewerkt:

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.364
85
Amsterdam
EEuh Roeland dat betekent natuurlijk wel dat jij ook weer aan de bak moet met de camera want in het achterpaneel zit dus een halfhoutverbiding III enne tja daar is nog geen movie van .
Maar hoe zit het met het kissie van Roeland of zit die al in elkaar ;-)

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.298
157
Enkhuizen
Of dat van de cursisten of wannabees?
Is er eigenlijk al een kissieII of bestaat dit nog alleen virtueel?
Alle fillumpies zijn welkom. Ook die met behulp van lintzaag, zaagtafel, etc. Met elektriek is toch ook niets mis .....?

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.