Meld hier je oude nieuwe handgereedschap

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.316
645
Moordrecht
Leuke aanwinst! Is de mond ook nog een beetje klein? De rest ziet er nog netjes uit dus ik verwacht dat je er weinig aan hoeft te doen, of niet?
Zeker, de mond is ok, maar kwam er net achter dat hij rondom de mond een beetje bol staat, dus hij is in de lengte niet vlak. Hij mist ook wat stukje hier en daar van de bodem, maar dat zal geen invloed hebben op het schaafbeeld...
 
  • Leuk
Waarderingen: Schaafnerd

Schaafnerd

Actieve deelnemer
12 jul 2024
46
72
Vlijmen
Mijn vraag ging over deze zaag Gramercy Tools Bow Saw | FINE TOOLS
bladen 305 mm Deze is voor het zagen van bochten. De bouwtekeningen heb ik en de messing delen wil ik namaken. Die zagen is me echter te veel werk. die hoopte ik ergens in Nederland te kopen. Anders bij dieter schmid
Die grotere wil ik ook nog eens gaan maken. Ik heb er in voormalig oostduitsland een grote gekocht (nieuw) beetje bouwpakket. Deze ligt ergens in de verzameling.
je hebt me geinspireerd @Wim Kluck! Ik heb mijn 500mm ulmia zaag van een lager blad voorzien (blad wel even op lengte moeten maken). Gaat echt heerlijk om een bochtje heen 😇

IMG_8776.jpegIMG_8777.jpeg
 
  • Leuk
Waarderingen: Nick18 en Vurenhout

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.