feinewerkzeuge.de en vast ook dictum.de wel. Die zaagbladen zijn gestandaardiseerd, 60 en of 70 cm lang, met verschillende vertandingen.
Die liggen redelijk vast, er is niet veel te verstellen, of je moet er andere angels op zetten (onderaan de pagina hoe ze er uit zien en dan zelf maken). Maar dan gooi je de winst van lange halen snel thuis weg.Hoe specifiek zijn de maten van de zaagbladen van die Ulmia spanzagen?
Ja dat gaat zeker gebeuren! Ik hoop er deze week wat tijd voor vrij te maken . Mocht dat lukken zal ik zeker even hier een update posten .Ook dat kan, ik ga er van uit dat die zaag weer in gebruik gaat komen...
Mijn vraag ging over deze zaag Gramercy Tools Bow Saw | FINE TOOLS@Wim Kluck, als je zoekt op ‘ulmia zaagblad’ is er 1tje bij Baptist, een snelle google zoekopdracht op Ulmia spanzaagblad brengt je bij toolnation.
Oew dat is ook een leuke inderdaad. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat zijn in gebruik (spanzagen in het algemeen). Een dergelijke zaag voor bochten e.d. is ook erg aanlokkelijkMijn vraag ging over deze zaag Gramercy Tools Bow Saw | FINE TOOLS
bladen 305 mm Deze is voor het zagen van bochten. De bouwtekeningen heb ik en de messing delen wil ik namaken. Die zagen is me echter te veel werk. die hoopte ik ergens in Nederland te kopen. Anders bij dieter schmid
Die grotere wil ik ook nog eens gaan maken. Ik heb er in voormalig oostduitsland een grote gekocht (nieuw) beetje bouwpakket. Deze ligt ergens in de verzameling.
Leuke aanwinst! Is de mond ook nog een beetje klein? De rest ziet er nog netjes uit dus ik verwacht dat je er weinig aan hoeft te doen, of niet?Nooitgedacht monster bij de kringloop, compleet en voor een paar euro. 75 cm ellende
Bekijk bijlage 149368Bekijk bijlage 149369
Hij omschrijft het als 75 cm ellende. Ik vind het een mooie vondst.Leuke aanwinst! Is de mond ook nog een beetje klein? De rest ziet er nog netjes uit dus ik verwacht dat je er weinig aan hoeft te doen, of niet?