Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ze zijn nogal grofstoffelijk "geslepen". Zal wel een middagje noeste handarbeid vergen. Ze zijn 3.7mm dik, net wat dunner dan m'n MHG's. Geen timmermansbeitels dus.
6 / 14 / 18 / 24 / 32 / 35 mm een beetje raar setje beitels van de Lidl uit de webshop. Ik zocht nog een wat grotere maar ik niet heel voorzichtig mee hoef te zijn, nu voor minder geld meer beitels. De maten, op de 6 na, vallen precies tusen wat ik al had.
Bij nauwkeurige controle met een haarlineaal blijkt dat het alleen de randen aan de lange zijde zijn die iets hoger staan dan de rest van het blok. Dus, opstelling aangepast zodat ik niet meer diagonaal over het blok heen ga. Dat geeft ineens ook meer ruimte om het geheel heen dat ik denk dat ik de slijpplank maar op die manier aan de kopse kant van de bank moet bevestigen.
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.