Ik heb eindelijk een combinatieschaafje kunnen scoren! Al een tijdje naar op zoek, veel zijn niet compleet of worden verkocht door de bekende verkopers op MP verkocht (boven mijn budget). Ook heb ik Ebay geprobeerd, daar zijn ze voor een redelijke prijs te krijgen, maar 99% komt uit Engeland en dan komen er nog verzend en import kosten bij, waardoor je weer op de prijs van de bekende MP verkopers komt.
Ik had de zoektocht eigenlijk al gestaakt met de gedachten dat ik de (toekomstige) werkzaamheden wel met een freesmachine ga doen. Ik kwam toen deze advertentie tegen. Normaal is mijn strategie altijd om met een laag bod te beginnen, maar dat had ik deze keer niet gedaan. Helemaal compleet en in keurige staat. Had dus een iets hoger bod gedaan dan normaal, maar wel met de gedachten dat dat hem waarschijnlijk niet ging worden en had het in mijn hoofd eigenlijk al lost gelaten. Tot mijn verbazing waren er geen andere bieders en kreeg ik een paar dagen later een berichtje van de verkoper dat hij akkoord ging met mijn bod
Net binnen en inderdaad helemaal compleet zoals geadverteerd:
Nog geen tijd gehad om zelf een foto te maken, dus even een screenshot van MP.
Ik had de zoektocht eigenlijk al gestaakt met de gedachten dat ik de (toekomstige) werkzaamheden wel met een freesmachine ga doen. Ik kwam toen deze advertentie tegen. Normaal is mijn strategie altijd om met een laag bod te beginnen, maar dat had ik deze keer niet gedaan. Helemaal compleet en in keurige staat. Had dus een iets hoger bod gedaan dan normaal, maar wel met de gedachten dat dat hem waarschijnlijk niet ging worden en had het in mijn hoofd eigenlijk al lost gelaten. Tot mijn verbazing waren er geen andere bieders en kreeg ik een paar dagen later een berichtje van de verkoper dat hij akkoord ging met mijn bod
Net binnen en inderdaad helemaal compleet zoals geadverteerd:
Nog geen tijd gehad om zelf een foto te maken, dus even een screenshot van MP.