Ik heb ook een schaaf (nu al 10 maanden) in de vriezer liggen, vanwege de gedachte: beter lang dan te kort.dus die liggen nu in de vriezer (ingepakt uiteraard)
Maar ik heb ze niet ingepakt. Is dat beter?
Ik heb ook een schaaf (nu al 10 maanden) in de vriezer liggen, vanwege de gedachte: beter lang dan te kort.dus die liggen nu in de vriezer (ingepakt uiteraard)
Geen idee, maar niet ingepakt in een plastic zak was mijn echtgenote het niet zo mee eensMaar ik heb ze niet ingepakt. Is dat beter?
Perfacs alleen zou genoeg moeten zijn. Of anders even in de magnetron - dat werkt echt beter dan de vriezer...Ik heb het ergens gelezen, 2 weken in de vriezer
Desalniettemin gaan ze erna voor de zekerheid nog behandeld worden met houtwormbestrijdingsmiddel en weer 2 weken (nat van het bestrijdingsmiddel) in een afgesloten zak
Beste werkt nog altijd de oven of kachel.Perfacs alleen zou genoeg moeten zijn. Of anders even in de magnetron - dat werkt echt beter dan de vriezer...
Duidelijk verhaal Wim, dank je welEr zijn gebouwen die ze inpakken en dan verwarmen voor enkele dagen tot uit het hoofd 55 graden,
Verhitten
Bron houtwormcentrale
Werkt dat echt zuiver zo'n 'machine'?De Ulmia 348
klopt maar die zaaggeleiders kosten 48 euro per stuk Ik ga er niet teveel geld in stoppen omdat we het gebruiken voor plinten en daarna gaat die denk ik weer weg. Hoewel dit kleine exemplaar wel extreem lief is Al het oppervlakte roest is weg in ieder geval. En het verstel mechanisme heeft wat kopervet gekregen.En, een hoop onderdelen kun je nog gewoon kopen, kan me voorstellen dat die zaaggeleiders op een gegeven moment wel wat uitlubberen.
Misschien eventueel 3D printen? Als je me wat maten doorgeeft kan ik het wel op korte termijn regelen.klopt maar die zaaggeleiders kosten 48 euro per stuk Ik ga er niet teveel geld in stoppen omdat we het gebruiken voor plinten en daarna gaat die denk ik weer weg. Hoewel dit kleine exemplaar wel extreem lief is Al het oppervlakte roest is weg in ieder geval. En het verstel mechanisme heeft wat kopervet gekregen.
Heb zelf 3d printer staan, maar heb ermee gezaagd en alles is haarzuiver 90 graden. Dus de geleiders zijn nog goed genoeg. Zag inderdaad dat je ze ook van kunstof kan krijgen a 37 euro p/s.Misschien eventueel 3D printen? Als je me wat maten doorgeeft kan ik het wel op korte termijn regelen.
Leuke quote er bijVandaag deze 'David' gekregen waar mijn opa nog mee gezaagd heeft. Met bijpassende quote vanuit mijn ouders. Wilde ik jullie niet onthouden.