Rizz, waarom maak je niet een werkbank op wielen als een mobiel werkstation met een split top tafel?
Dan kan je als je grote panelen wit verzagen dat op je bank doen die je even wat van de wand afrolt.
Ook handig met andere grote werkstukken en als je een stekkerdoos erop monteert heb je altijd kontakten om gereedschap aan te sluiten.
En stel je wilt in de toekomst een andere opstelling dan zet je 'm ergens anders neer.
Ik weet niet hoe groot je cilinderschuurmachine is maar hier is een bank waar hij uit klapt.
https://www.youtube.com/watch?v=-HgZgsrQ7Qs
Kan de AFZ niet op zolder leven?
Paar buizen erop en je hebt weer wat meer ruimte.
Dank, dat bevestigt mijn vermoeden!als je de naad dicht smeert, maak je juist contact met het metselwerk, niet doen!
Volgens mij is dat een beschermde diersoort en dien je de schuur onmiddellijk te ontruimen om hun leefmilieu niet verder te verstoren
Rizz, dat klinkt verontrustend.
Als de vloer wel droog is dan is hij dik genoeg en is er ook folie gebruikt.
Als aan de buitenkant er grond tegen de onderste steenlaag rust dan kan je wat folie ertussen doen.
Er zijn ook nog andere middeltjes, op internet vind je genoeg.
Rizz, als je dat muurtje aan de buitenkant voegt dan is het vocht probleem waarschijnlijk ook opgelost.
Groet Pel.
Eventueel impregneren. Dat moest met de kalkzandsteen buitengevel van ons vorige huis iedere 10 jaar. Mijn vrouw gebruikt een impregneermiddel op basis van nafta om werkstukken van keramiek te impregneren en zo winterhard te maken. Gewoon bij de bouwmaterialenhandel gehaald in een 5l jerrycan. Kan met zo'n luchtdruk onkruidspuit of kwast worden aangebracht.