kun je niet iets van dexion in elkaar zetten?
makkelijk,stevig en mocht je er over een paar jaar iets aan veranderen dan is dat ook zo gepiept
makkelijk,stevig en mocht je er over een paar jaar iets aan veranderen dan is dat ook zo gepiept
Ach ja sommige bedrijven... Rick wellicht dat ik morgen eens aan kom waaien, ik heb een x aantal klanten in Zwolle waar ik langs moet, en als ik goed zit met de tijd dan kom ik zeker even dat hout museum van jou bekijken
(p.s. alleen contant of ook pin?)
Dat mag, ik zit in de telecom (eigenlijk altijd al gedaan) en heb wat glasvezel aansluitingen te maken in ZwollywoodMag ik vragen wat voor werk jij doet?
Groeten,
Rudolf.
@resetter : Je bent meer dan welkom,het is wel handig om even te bellen van te voren. Stuur je wel een pb'tje met ons telnummer.
Betaling a contant of op rekening...maakt eigenlijk niet uit..
Ahaa dus je gaat een weekendje gedichten schrijven met je nieuwe penForummers,
Morgen zou ik richting werkplaats gaan maar dat gaat helaas niet lukken. Er stonden al wat afspraken en het meerendeel heb ik kunnen bereiken.....Tja....soms moet je weer even bijtanken voordat je weer gas kan geven....Wijsheid komt met de jaren.... Ik ben van plan zeker 100 jaar te worden,dan ben ik vast een stukje wijzer geworden..hahaha