Een droom komt uit.....

HermantB

Actieve deelnemer
2 sep 2012
221
0
Uden
Nog geen hout bij je gekocht maar zeker van plan dat te gaan doen. In de tussenliggende periode lees ik met veel plezier je leuke en positieve verhalen over de opbouw van jullie werkplaats en Masave. Dan treft een bericht met deze inhoud over je gezondheid me en ben ik blij dat je het forum hebt gebruikt om naast je "wel" nu ook je "wee" met ons te delen. Tenslotte ben je, denk ik, voor menigeen toch tenminste iets van een "leesvriend" geworden!
Beterschap en hou je sterk!!
Hartelijke groet,
Herman
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
5
48
zwolle
Bedankt allemaal !!

Morgenochtend ga ik op zoek naar draagarmstellingen. Ik heb een idee op mijn zolderruimte efficienter te gebruiken dan nu. Liefst 2 stellingen met dubbele draagarmen. Met een beetje geluk heb ik dan zeker 16 extra vakken waar ik hout in kwijt kan !! Dat zal erg mooi zijn want er is helaas alweer een tekort aan opbergruimte voor het hout....
 

katma

Actieve deelnemer
18 feb 2013
477
0
Deventer
houtdraaiwerken.nl
Beterschap Rick. je hebt groot gelijk dat je het ff rustig aan doet want herstel is het belangrijkste en wat in het vat zit verzuurt niet dus die open dag komt er wel.

Gr Marco
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
5
48
zwolle
Bedankt weer allemaal !!

@Caso : Budget is niet al te groot. Aan de einde van de rit zijn het toch gewoon stellingen die maar gewoon staan... Eerst liepen we met het idee om eaa zelf in elkaar te lassen maar dat wordt relatief prijzig. Straks dus op weg naar een handelsonderneming hier in de buurt. Da's zijn echt de leukste bedrijven om rond te neuzen : Ze verkopen echt alles!! Steigers, aanhangers,gereedschap,stellingen en nog veel meer.
 

bri

Actieve deelnemer
17 nov 2009
301
4
Hallo Rick,

Van harte een spoedig herstel gewenst, hou je haaks!

Beste groet, bri
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.