Forummers,
Ik zit al een paar dagen te bedenken hoe ik dit bericht moet typen en of ik dit wel moet typen. Bepaalde dingen zijn misschien niet op zijn plek op een forum maar ik ken al zoveel van jullie nu ook persoonlijk dat ik denk dat dit wel kan. In het allereerste bericht van dit onderwerp schreef ik dat ik de afgelopen tijd veel tijd heb doorgebracht in allerlei ziekenhuizen. Toen dat achter de rug leek hebben we de stap gemaakt voor deze werkplaats. Helaas zijn er lichamelijke klachten teruggekomen en ben ik weer in behandeling in het ziekenhuis. Het organiseren van een open dag voor de werkplaats blijft een super-idee maar dit gaan we voorlopig even doorschuiven tot 1e week september. Verder blijft iedereen van harte welkom natuurlijk om langs te komen maar het idee dat er misschien een paar honderd houtbewerkers op 1 dag langs zouden komen leek me erg leuk maar is helaas niet verstandig om nu te doen.
Verder is het een kwestie van gewoon blijven lachen want het leven is veel te mooi : Ik heb een vrouw,kinderen,leuke baan en een EEEEENNOOOOORRRRMMM gave werkplaats met houthok....