De nieuwe werkplaats van Richie

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.471
767
Moordrecht

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.471
767
Moordrecht
Ben benieuwd naar je ervaringen, die staat hier ook nog op het wenslijstje.
Korte eerste indruk: Mooi ontworpen, even leren hoe in te stellen en dingen vast genoeg draaien, kan 'm nu niet meer terugsturen🤣

Flikker 't boortje maar weg en bestel ergens een goede. Ik heb nog een Kregboor, die gaat er doorheen als boter.. Stofafzuiging werkt perfect en zorgt voor soepeler boren

Hier moet wel eerst een platform omheen gemaakt worden, voor stabiliteit en groter werkbereik, dus dat wordt fase 1

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.915
1.093
Omgeving Eindhoven
Ben benieuwd naar je ervaringen, die staat hier ook nog op het wenslijstje.
Ik heb ook diezelfde, super tevreden mee.
Inderdaad, de boor is niet top, daar moet ik ook nog een keer een betere voor kopen.

Ik gebruik overigens geen speciale schroeven, bij de Hornbach hebben ze tegenwoordig bolkopschroeven met een torx-kop. Dat gaat prima en die zijn een stuk goedkoper.

• Leuk
Waarderingen: Marijn

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.471
767
Moordrecht
Nieuw speeltje: een afzuiger. Oud beestje, maar 2,2 kw en kwam met een custom ring voor een fijnstoffilter. Wat een monster en echt heul groot. Vooral hoog, een goeie 2m40
1000040512.jpg
M'n Jet is kapot, dus er moest een vervanger komen.. Nu was deze wel goedkoop, maar wel 125mm en alles wat ik heb is 100mm, dus zo goedkoop ist nu ook weer niet... maar goed..

Musicus

Post veel
4 sep 2019
1.383
1.139
Ulvenhout
Die hoogte komt vooral door de opvangzak. Als je de buis inkort en er een iets kleinere zak onder zet kom je zo een meter lager uit. Of met een cycloon als voorafscheider, dan ben je die opvangzak helemaal kwijt.
Maar aan de ander kant, je hebt de ruimte...

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.