Gisteren nog een mij onbekend forum bekeken uit de US waar ze het ook over de MFTC XL hadden.
OK, cool ! Was dus niet de site van FOG ? Weet je heel toevallig nog welk forum dat was ??
Gisteren nog een mij onbekend forum bekeken uit de US waar ze het ook over de MFTC XL hadden.
Omdat de laden in mijn variant aan de zijkanten zitten hoop ik dat de remmen het goed genoeg houden.
Maar... ik heb het systeem nog niet kunnen testen
Ben inderdaad van plan om de bench dogs te gebruiken, dan zal frezen wel de enige en beste oplossing zijn.
altans mijn zwager kan op het werk watersnijden, maar lijkt me geen goed idee met mdf. Of kan je dit ook impregneren op een of andere manier.
mijn zwager kan op het werk watersnijden, maar lijkt me geen goed idee met mdf.
Nu ik eindelijk weer verder kan met deze klus bemerk ik dat de poten van de werktafel in ingeklapte toestand er automatisch voor zorgen dat de laden niet open kunnen.
Dus bij vervoer in een bestel- of aanhangwagen zullen de laden niet open gaan.
Ziet er goed uit! Als ik vragen mag, waarom heb je de (felbegeerde!) stelpootjes niet rechtstreeks in de poten ondergebracht? Vanwege wat extra "clearance" bij het opklappen?
Aanvankelijk was het werkblad breder - het had een soort van 'overhang'. Dat vond ik esthetisch niet zo'n geslaagd concept en bovendien waren daardoor de bovenste systainers niet goed bereikbaar. Eenmaal smaller gemaakt liep ik tegen een ander probleem aan: de poten die voorheen langs beide zijden van het casco kwamen te liggen, kwamen er nu tegenaan en gingen daardoor klem zitten. (...) En dus moest ik weer even terug naar de spreekwoordelijke tekentafel om dat op te lossen.
Gister - vanuit België - een pakketje ontvangen met... inderdaad... dé gewenste Camar pootjes. En dus met frisse zin weer verder.
waar heb je de Camar pootjes kunnen bestellen in België?
Dankjewel, dan zal ik eens bij Tim horen waar hij ze bestelt. In zijn plannen vermeldt hij het niet ;-).