ik vroeg me af, welke ladegeleiders u heeft gebruikt?
In de plannen zeg ik toch dat je 350mm geleiders moet hebben!
Mag ik een hele afwijkende vraag in dit draadje stellen (juist omdat er hier nogal wat festool knutselaars zitten)
Ik heb in de werkbank een CMS-OF gefreesd, dat ging perfect en past prima
Nu heb ik ook de CMS TS-75 gekocht en helaas is het blad daarvan wat dikker, met als gevolg dat deze te hoog ligt
Ik kan de boel aanpassen zodat deze goed komt te liggen maar dan ligt de CMS-OF weer te diep
Ik overweeg om de 2e dragers van de CMS tafel te kopen en die ik mijn werkbank te plaatsen.
Echter heb ik geen of ken iemand met een CMS tafel om te kijken
Dus mijn vraag is, weet iemand of deze dragers op een beetje fatsoenlijke wijze in te bouwen zijn ?
er is ook internationaal belangstelling voor je XL uitvoering. Misschien een kleine teaser posten op de FOG?? Niet-leden kunnen hier geen plaatjes zien...
Ik heb in de werkbank een CMS-OF gefreesd, dat ging perfect en past prima
Er is ook internationaal belangstelling voor je XL uitvoering. Misschien een kleine teaser posten op de FOG?? Niet-leden kunnen hier geen plaatjes zien...
Groet, Karel
Je had liever dat ik geen u zei dus dat doe ik dan maar niet.
wat zijn de totale kosten van de werktafel?
is de mftc XL nu helemaal af?
Zou je de sketchup plannen willen delen
Ben zelf druk bezig met de mftc, heb je ook een tip om de gaten in het werkblad te maken?
Zat zelf te denken om ze met de bovenfrees en de geleider te frezen.
op de frees zitten voor en achter precies een groefje (streepje) hier heb ik een naald ingeplakt om zo goed te kunnen zien of ik telkens op het streepje zat