@rmenkveld, er stond een enorme stapel pakketten. Transporteur had de vorige keer ons overgeslagen met ophalen . Echt bizar. "Ivm drukte" ....hahaha...
De vrijdagmiddagklus: buro voor mijzelf. De administratie doe ik allemaal gezellig thuis. Sinds 3 maanden heb ik een klein kamertje in huis waar een klein buro stond maar aangezien deze kamer voorlopig "kantoor" blijft was het tijd voor een groter buro. Gemaakt van kwartiers gezaagd Amouk.
Goede vriend Marco was gisteren met zijn bus in zwolle en wilde wel helpen om het geheel naar ons huis te brengen. Vanmiddag nog even een extra laagje hardwax erop en dan heb ik een erg fijn plekje.
Volgende week heb ik een heleboel hulp in de werkplaats. Er komt iemand een aantal dagen meelopen om te zien hoe houtbewerken hem bevalt. Verder komen er nog wat vrienden een handje helpen. Dat is echt heel tof.
Straks is de winkel weer open. De zaterdagochtend is altijd gezellig. Veel houtbewerkers komen op bezoek maar natuurlijk ook mensen die iets willen laten maken. Sommige klussen doen wij zelf en voor andere klussen bellen we de hulptroepen. Massief hout is echt ons ding, plaatmateriaal worden wij niet blij van.
Dit blijf ik een mooie foto vinden... "das een grote tafel papa".... 43x1000x3800mm
Nu alles bij elkaar zoeken en naar de wp.