Blog : Mijn belevenissen in houtland

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.561
2.340
Terkaple
www.woodworking.nl
Vanmorgen ben ik naar de Open Dag van Masave geweest, het is altijd een feestje om Rick en Geertje weer te zien en natuurlijk het prachtige hout wat Rick heeft liggen. En fijn om een aantal forummers te spreken, wat zijn we toch een mooie community.

Hieronder een paar foto's, die eerste, die biker met de dooie hond onder zijn kin, dat is Rick zelf. De foto's zijn alleen van de bovenverdieping, voor wie er nog nooit geweest is, is het een absolute aanrader.
Op de foto's veel spectaculaire grote stukken, maar Rick heeft ook zoveel kleinere stukken liggen, voor een paar euro slaag je al met kleiner stuk bijzonder hout

jaap

Rick Koorman Masave.jpg

overzicht hout masave.jpg

klein overzich masave.jpg

noten masave.jpg

deuren masave.jpg
Met zulk mooi hout voor het grijpen maak je natuurlijk deze bijzondere deuren.

JochemK

Actieve deelnemer
15 okt 2016
675
326
Het Groene Hart
Ik was er vandaag ook, rond de middag, gaaf om voor het eerst de winkel en de mensen in het echt te zien!

Die deuren waren mij ook al opgevallen, misschien omdat ik het hout voor mn eigen deuren kwam ophalen, maar daarover op een later moment misschien meer.

Het was de rit naar Zwolle meer dan waard!
Tot de volgende keer Rick!

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.